کتاب سامی کیز (7)

Sammy Keyes and the Search for Snake Eyes
و جست وجوی چشم ماری
کد کتاب : 132942
مترجم :
شابک : 978-6004616256
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 304
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب سامی کیز (7) اثر وندلین ون درانن

تیم سافتبال سامی شانس برنده شدن در مسابقات چندجانبۀ جام نوجوانان را دارد و تنها کاری که سامی می‌خواهد بکند این است که فقط و فقط پشت جایگاه توپ‌زن بماند و ضربه‌ها را بگیرد. اما هدر آکوستا توطئه‌ای می‌چیند تا سامی را از تیم بیرون کند. او بازی ناجوانمردانه‌ای راه می‌اندازد…
علاوه‌ بر اینها، در مرکز خرید دختری هراسان و آشفته سامی را وارد ماجراجویی وحشتناکی می‌کند. دختر یکهو وارد کلوب بازی‌های ویدئویی می‌شود، کنار سامی می‌نشیند و می‌گوید: «ساکم را برای من نگه دار.» دختر می‌رود و سامی تازه می‌فهمد که داخل این ساک یک نوزاد واقعی واقعی و ضمنا جیغ‌جیغو قرار دارد.
ولی دختر برنمی‌گردد، و سامی، مثل همیشه، پیگیر ماجرا می‌شود و خودش را گرفتار می‌کند. او تصمیم می‌گیرد دختر را پیدا کند. قطعا شما می‌توانید تصور کنید که این جست‌وجو به کجاها کشیده می‌شود، نه؟

کتاب سامی کیز (7)

وندلین ون درانن
وندلین ون درانن، زاده ی 6 ژانویه ی 1965، نویسنده ی آمریکایی است.ون درانن در شیکاگو به دنیا آمد. زمانی که او مشغول تحصیل در کالج بود، اوضاع مالی خانواده رو به وخامت گذاشت. ون درانن برای کاستن از این فشارها به نویسندگی روی آورد و اولین کتابش را در سال 1997 به چاپ رساند. او قبل از تبدیل شدن به نویسنده ای تمام وقت، معلم ریاضی و علوم کامپیوتر دبیرستان بود.وندلین ون درانن اکنون به همراه همسر و دو فرزندش در کالیفرنیا زندگی می کند.