کتاب خاطرات خون آشام (۱)

The Awakening
کتاب اول - بیداری
کد کتاب : 13324
مترجم :
شابک : 978-9642912704
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 272
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1991
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 12
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

خاطرات خون آشام (2)
The Struggle
کتاب دوم - کشمکش
کد کتاب : 13325
مترجم :
شابک : 978-9642912711
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 227
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1991
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

خاطرات خون آشام (3)
The Fury
کتاب سوم - خشم
کد کتاب : 13326
مترجم :
شابک : 978-9642912889
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 228
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1991
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

خاطرات خون آشام (4)
Dark Reunion
کتاب چهارم - دیدار مجدد سیاهی
کد کتاب : 13327
مترجم :
شابک : 978-9642912827
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 304
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1991
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب مجموعه ی خاطرات خون آشام اثر ال جی اسمیت

این جلد بسته بندی ویژه شامل دو کتاب اول مجموعه پرفروش L.J. Smith's New York Times The Vampire Diaries ، The Awakening و The Fightrage است.
« ال جی اسمیت » نویسنده این کتاب اینگونه مینویسد که النا گیلبرت دختر طلایی دبیرستانی است و عادت دارد آنچه را که می خواهد بدست آورد. و چه کسی او می خواهد. اما وقتی پسری که هدفش را قرار داده است - استفان خوش تیپ و دلسرد شده - علاقه ای پیدا نمی کند ، او گیج می شود. او هرگز نمی توانست دلیل واقعی استفان را برای مقاومت در برابر او بفهمد: استفان یک خون آشام است و النا فقط با بودن در کنار او در خطر است. چه اینکه ، برادر خون آشام خطرناک Stefan ، دامون ، به تازگی وارد شهر شده است. و هر کجا که دیمون برود ، مشکل همیشه به دنبال دارد. کتاب « خاطرات خون آشام 1 » مجموعه از هفت جلد کتاب داستان برای نوجوانان است.
دو کتاب اول از مجموعه پرفروش ترین های نیویورک تایمز را بخوانید که با این اتصال به برنامه تلویزیونی معروف The CW The Vampire Diaries الهام گرفت.

کتاب خاطرات خون آشام (۱)

ال جی اسمیت
لیزا جین اسمیت که تحت عنوان "ال-جی-اسمیت" شناخته می شود ،نویسنده ای آمریکایی است . کتاب هایش که مخلوطی از ژانرهای وحشت ، فانتزی ، علمی-تخیلی ، رومانس و ماورالطبیعه می باشند در بین نوجوانان و جوانان محبوبیت زیادی دارند .شخصیت های ماورایی کتاب هایش معمولا درگیر نبرد بین تاریکی و روشنایی ، خوب و بد هستند .اسمیت در مورد سن خود مرموز است اما منابع متعددی تاریخ تولدش را چهارم سپتامبر ۱۹۶۵ در کالیفرنیا اعلام کرده اند . (در ویلا پارک - اورنج کانتری )در مصاحبه هایش گفته است که از وقتی یکی از معلمانش ا...
نکوداشت های کتاب مجموعه ی خاطرات خون آشام
Stefan: brooding and mysterious, he seems to be the only one who can resist Elena, even as he struggles to protect her from the horrors that haunt his past.
استفان: متلک و مرموز ، به نظر می رسد او تنها کسی است که می تواند در برابر النا مقاومت کند ، حتی وقتی که برای محافظت از او در برابر وحشتهایی که گذشته او را تهدید می کند تلاش می کند.

قسمت هایی از کتاب مجموعه ی خاطرات خون آشام (لذت متن)
در بخشی از کتاب رمان خاطرات یک خون آشام می خوانیم: استفان قبول نکرده بود با آن ها به قبرستان برود. تمام احساسش در این مورد منفی بود. آخرین باری که آن جا رفته بود قضیه ی پیرمرد پیش آمد. خاطره ی پیرمرد در دلش جای خود را به ترس می داد. استفان می توانست قسم بخورد که آنقدر از خون پیرمرد نخورده که به کما برود. وقتی رهایش کرد به پیرمرد آسیبی نرسیده بود، اما بعد از آن شب همه چیز به هم ریخته بود. استفان گیج بود. آیا واقعا موج دیگری از نیرو در قبرستان بود با این تنها توهم او بود؟ آیا غیر از او کس دیگری هم آن جا بوده یا این که نه، خودش آن همه خون را خورده و پیرمرد را به کما فرو برده بود؟