کتاب یک ماجرای عاشقانه طور

A Romantic Story
کد کتاب : 133466
شابک : 978-6222443412
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 168
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

معرفی کتاب یک ماجرای عاشقانه طور اثر حمید اباذری

از یک شب بارانی، همه چیز برای هما طور دیگری می‌شود. مردی غریبه‌طور، بابایش می‌شود؛ پسری قلدرطور زخمی‌اش می‌کند؛ مردی گوژپشت‌طور که سر چهارراه لواشک می‌فروشد، نجاتش می‌دهد؛ باغی بهشت‌طوردر نزدیکی موزه‌ی جواهرات، پناهگاهش می‌شود؛ زنی هنرمند‌طور معلمش می‌شود و با گروهی از هم‌سن و سال‌هایش، در یک موسسه‌ی حمایت از کودکان کار، مشغول تهیه‌ی نمایشی عجیب‌طور می‌شود. هما و دوستانش قرار است در این نمایش از عشقی افسانه‌طور بگویند. عشقی که دو اسطوره را از عالمی خیال‌طور به وسط بوق و دود و همهمه‌ی تهران کشانده است. عشقی که در آن ردپاهایی از بزرگ‌ترین و مرموزترین دزدی تاریخ، عالم تاریکی، گنج‌های ایران‌زمین، اژدهایی بلعنده، درخت هزارتخمه و سیمرغ دیده می‌شود.
درست است که هما شاهد این عشق آتشین‌طور و ماجراهایش بوده و قرار است اسمش به عنوان نویسنده روی نمایشنامه‌ی فراموشا و گوهر بیاید، اما او برای پایان این قصه و نمایش آماده نیست.
اگر آن عاشق آشفته‌طور و معشوق روباه‌طور به هم برسند، سرنوشت هما چه می‌شود؟

کتاب یک ماجرای عاشقانه طور

حمید اباذری
نوزده اسفند سال ۱۳۵۹ در اصفهان بدنیا آمدم. در شهرهای زیادی زندگی کرده‌ام اما بیشتر از همه در دزفول. دانشگاه در رشته ارتباطات هوانوردی قبول شدم و بعد از تمام شدن درسم ۱۶ سال در فرودگاه آبادان مشغول به کار بودم. چند ماهی هم هست به تهران منتقل شده‌ام و در اداره کل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی شرکت فرودگاه‌های کشور مشغول به کارم. نوشتن را سال ۸۷ شروع کردم و اولین اثرم مجموعه داستان «خائن دوجانبه» در انتشارات سروش سال ۹۰ چاپ و نامزد کتاب سال شد.«هوشا در جستجوی...