کتاب اینجا در برلین

Here in Berlin
کد کتاب : 13353
مترجم :
شابک : 978-6229529522
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 183
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

نامزد دریافت جایزه «اندرو کارنگی»

معرفی کتاب اینجا در برلین اثر کریستینا گارسیا

کتاب «اینجا در برلین» رمانی نوشته «کریستینا گارسیا» است که اولین بار در سال 2017 منتشر شد. مسافری بی نام و نشان، تنها و هراسان، چندین ماه را در برلین می گذراند و به داستان های انسان هایی فکر می کند که زندگیشان به واسطه رویدادهای جنگ جهانی دوم و پیامدهای آن، شکل و جهت گرفت یا به کل نابود شد. آن ها داستان هایی تأثیرگذار و گهگاه در هم تنیده را روایت می کنند که فقط چند صفحه طول دارند اما تا مدت ها در ذهن باقی می مانند. پیرمردی کوبایی که برای حضور در یک مراسم خاکسپاری به برلین آمده، به خاطر می آورد که در دوران نوجوانی توسط دریانوردانی در یک زیردریایی آلمانی ربوده شد و پس از آزادی در چند ماه بعد، پیش خانواده نگرانش برگشت. زنی که اغلب با «اوا براون» (معشوقه هیتلر) اشتباه گرفته می شود، در ابتدا از این شباهت لذت می برد اما مدتی بعد تلاش می کند از آن دوری بجوید.

کتاب اینجا در برلین

کریستینا گارسیا
کریستینا گارسیا (زاده 4 ژوئیه 1958) روزنامه نگار و رمان نویس آمریکایی کوبایی است. وی پس از کار برای مجله تایم به عنوان محقق ، گزارشگر و رئیس دفتر میامی ، به نوشتن داستان نویسی روی آورد. اولین رمان او با عنوان Dreaming in Cuban)1992) ، مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و فینالیست جایزه کتاب ملی شد. او از آن زمان چند رمان دیگر منتشر کرده است و کتاب های ادبیات کوبا و دیگر ادبیات آمریکای لاتین را ویرایش کرده است. چهارمین رمان او با عنوان «یک کتاب دستی برای شانس» در سال 2007 در گالینگور منت...
نکوداشت های کتاب اینجا در برلین
With many excellent characters.
با تعداد زیادی از کاراکترهای عالی.
Publishers Weekly Publishers Weekly

Beautifully written in a fluent and evocative prose.
با نثری زیبا، روان و خیال انگیز.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

This novel touches on complex themes such as exile, memory, and life in wartime.
این رمان به تم هایی پیچیده از جمله تبعید، خاطره، و زندگی در زمان جنگ می پردازد.
Library Journal Library Journal

قسمت هایی از کتاب اینجا در برلین (لذت متن)
در پاییز همان سال به محض بازگشتم به برلین، تحقیقاتم را در اختیار صاحب منصبان «نازی» گذاشتم، کمی بعد دیدم که چطور پیشوا و اطرافیانش از تکنیک های واعظان در سخنرانی هایشان استفاده کردند تا مردم آلمان را بیشتر مسخ کنند.

استعداد ذاتی روحانیان نجیب در فصاحت و بلاغت، دعوت و پاسخشان به پیروان جانسپار خود، برای تشکیلات «رایش» به کار گرفته شد.

ای کاش می توانستم بگویم که شجاعانه رفتار کردم، یا دست به اقدامات خرابکارانه زدم، یا تلاش کردم که تحقیقاتم را از «نازی ها» پس بگیرم.