کتاب پروتئین

Protein: All of Your Burning Questions Answered
پاسخ به تمامی چالش های این درشت مغذی
کد کتاب : 133570
مترجم :

شابک : 978-6003558724
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 148
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب پروتئین اثر آلن آراگون

این کتاب قصد دارد تا با ارائه مفاهیم مقدماتی، اصلی و کاربردی در حوزه تغذیه پروتئین در فعالیت ورزشی، اطلاعاتی جامع و کاربردی را به خوانندگان ارائه دهد. همچنین مربیان قادر خواهند بود با بهره گیری از مطالب تحقیق شده در این کتاب، راهنمای مفیدی در حصول اهداف ورزشکاران خود داشته باشند.

امروزه، توجه به تغذیه مناسب و استفاده از روش های صحیح برای بهبود سلامتی و تناسب اندام برای متخصصان حوزه سلامت، مربیان و ورزشکاران بیش از گذشته مهم است. بنابراین، بررسی منابع قابل اعتماد و اجتناب از هر گونه شبه علم و خرافه، به ما کمک می کند تا درک بهتری از نوع و الگوی تغذیه داشته باشیم. مطالعات علمی نشان داده است که دریافت درشت مغذی های مورد نیاز در حجم و کیفیت بهینه، ضروری است. همچنین، تحقیقات نشان می دهد که این نیاز در گروه های جمعیتی مختلف چه اندازه می باشد. در نتیجه، در این کتاب، با استناد به دستاوردهای علمی معتبر و به روز، اطلاعات به صورت خلاصه و دقیق ارائه شده است. ما می دانیم که پروتئین نقش مهمی در ساختار و عملکرد بدن ایفا میکند و دریافت بهینه پروتئین تاثیر قابل توجهی در بهبود ترکیب بدنی و سلامتی ورزشکاران دارد. ورزشکاران نیاز بیشتری به پروتئین دارند و باید به این درشت مغذی با اهمیت بیشتری توجه کنند. در این کتاب، علی رغم توصیه های قبلی برای محدود کردن میزان مصرف پروتئین، می آموزیم که چه مقدار پروتئین برای گروه های جمعیتی، به ویژه ورزشکاران، ضروری است. پس از مطالعه چند فصل اول کتاب، متوجه خواهید شد که نیاز به پروتئین، متفاوت از آنچه در منابع غیرعلمی یا رسانه ها بیان می شود، است. در فصل های بعدی، میزان پروتئین در گروه های جمعیتی، نقش پروتئین و پرسش های متداول مرتبط با آن را مطالعه خواهید کرد و احتمالا با برخی از این پرسش ها و چالش ها مواجه شده‌اید. لذا، تلاش کنید با دقت مطالب را بررسی کنید و به پژوهش های قبلی مراجعه کنید.

کتاب پروتئین

آلن آراگون
آلن آراگون یک محقق و مربی تغذیه با بیش از 25 سال موفقیت در این زمینه است. او به عنوان یکی از تاثیرگذارترین چهره ها در حرکت صنعت تناسب اندام به سمت اطلاعات مبتنی بر شواهد شناخته می شود. از مشتریان برجسته ای که آلن با آنها کار کرده است می توان به استون کلد استیو آستین، درک فیشر و پیت سامپراس اشاره کرد. آلن یک بررسی تحقیقاتی ماهانه (AARR) می نویسد که اطلاعات تئوری و عملی پیشرفته ای را ارائه می دهد. کار آلن در مجلات مشهور و همچنین ادبیات علمی معتبر منتشر شده است. او نویسنده اصلی مقاله ISSN Positi...