کتاب تاریک ترین ذهن ها

The Darkest Minds
کد کتاب : 13365
مترجم :
شابک : 978-6226513494
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 448
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

نامزد جایزه ی لینکلن سال 2016

نامزد جایزه ی بهترین کتاب داستان فانتزی گودریدز سال 2013

معرفی کتاب تاریک ترین ذهن ها اثر آلکساندرا برکن

کتاب تاریک ترین ذهن ما نوشته الکساندر برکن داستانی است تخیلی که دختر بچه ای 16 ساله روایت میکند.هنگامی که روبی 10 ساله شد والدینش اورا به اردوگاه توانبخشی تورموند فرستادند.در آن زمان بیماری شیوع پیدا کرده بود که کودکان 10 ساله را میکشت و آنهایی که زنده میماندند از قدرت خاصی بهره مند میشدند.اکنون که روبی 16 ساله است یکی از خطرناکترین آنها شده است.

وقتی حقیقت آشکار میشود ، روبی به سختی از تورماند فرار می کند. اکنون او در حال فرار است ، ناامید شده است تا پناهگاه امن بچه هایی مانند او را پیدا کند .او به گروهی از بچه ها می پیوندد که از اردوگاه خود فرار کرده اند. لیام ، رهبر شجاع آنها است.

وقتی آنها به شرق رودخانه می رسند ، هیچ چیز به نظر نمی رسد ، حداقل از رهبر اسرارآمیز آن. اما نیروهای دیگری نیز در محل کار هستند ، افرادی که دست از هیچ کاری نمی گیرند تا از روبی در جنگ با دولت استفاده کنند. روبی با انتخاب وحشتناکی روبرو خواهد شد ، این ممکن است به معنای تسلیم شدن تنها شانس او در زندگی ارزش زندگی باشد.

کتاب تاریک ترین ذهن ها

آلکساندرا برکن
الکساندرا برکن (زاده 27 فوریه 1987، فونیکس، آریزونا) یک نویسنده آمریکایی، شماره 1 نیویورک تایمز است که به سریال های "تاریک ترین ذهن ها" و "مسافر" معروف است.الكساندرا براكن در فونیکس آریزونا متولد شد. او بعد از سالها زندگی در نیویورک سیتی بعداً در زندگی بازگشت. در نیویورک سیتی، وی در صنعت انتشارات کودکان، ابتدا به عنوان دستیار سرمقاله و سپس در بازاریابی فعالیت می کرد. وی در سال 2005 از دبیرستان Chaparral فارغ التحصیل شد و در کالج ویلیام و مری در ویلیامسبورگ، ویرجینیا شرکت کرد و در مه 2009 فارغ...