کتاب گنجینه ی نارنیا

A Treasury of Narnia
کد کتاب : 133764
مترجم :
شابک : 978-9643633721
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 172
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب گنجینه ی نارنیا اثر برایان سیبلی

«گنجینه‌ی نارنیا» سفری به جهان داستانی نارنیا و توضیحاتی درباره‌ی شخصیت‌ها، دوران‌ها، آداب و رسوم و تاریخ نارنیا است. در این کتاب از اتفاقات مهم تاریخ نارنیا تا دستور آ‌شپزی خوراک‌های نارنیایی گردآوری شده‌است. این کتاب مانند یک راهنما خواننده را به جهان نارنیا می‌برد و داستان‌های آن را روایت می‌کند. روزشماری از سال‌های نارنیایی و میلادی همراه گنجینه‌ی نارنیا ارائه شده است.

کتاب گنجینه ی نارنیا

برایان سیبلی
برایان دیوید سیبلی (زاده ۱۴ ژوئیه ۱۹۴۹) یک نویسنده انگلیسی است. او نویسنده بیش از 100 ساعت نمایش رادیویی است و صدها مستند رادیویی، ویژه و برنامه هفتگی نوشته و ارائه کرده است. او به طور گسترده ای به عنوان نویسنده بسیاری از کتاب های «ساخت فیلم»، از جمله کتاب های سری هری پاتر و سه گانه ارباب حلقه ها و هابیت شناخته می شود.
قسمت هایی از کتاب گنجینه ی نارنیا (لذت متن)
ماجراهای نارنیا اثر استادانه‌ی قصه‌گویی است که تخیل و قدرت خلاقش در ما چنان باور نیرومندی به نارنیا ایجاد می‌کند که دلمان می‌خواهد به آنجا برویم. شاید برای دوست داشتن ماجراهای نارنیا به تعداد آدم‌هایی که آن‌ها را دوست دارند دلیل وجود داشته باشد، و این گنجینه فراهم آمده تا درباره‌ی مردی که آن‌ها را نوشته و درباره‌ی خود کتاب‌ها بیشتر به شما بگوید.