کتاب قلب جنگجوی خورشید

Heart of the Sun Warrior
کد کتاب : 133803
مترجم :
شابک : ‏‫‭978-6229385869‬‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 532
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب قلب جنگجوی خورشید اثر سو لین تن

«قلب جنگجوی خورشید» رمانی نوشته‌ی سو لین تن است و داستانی اسطوره‌ای و فرازمینی را روایت می‌کند که قهرمان آن، شینگ یین نام دارد و به همراه مادرش در ماه زندگی می‌کند. داستان این رمان در جهانی فراتر از کره‌یزمین رخ می‌دهد و به همین دلیل، «قلب جنگجوی خورشید» در ژانر سورئال دسته‌بندی می‌شود. این داستان در‌واقع برگرفته از اساطیر چینی است و به اسطوره‌ی الهه‌ی ماه می‌پردازد که برای نگهداری و حفظ قلمرو خود، درگیر ماجراهای عجیب فراوانی می‌شود. ماجرای کتاب از جایی آغاز می‌شود که شینگ یین جنگی را برای نجات مادر خود از چنگال امپراتور افلاک در پیش گرفته است. پس از تلاش خطرناک شینگ یین برای آزادی مادرش و رهایی او از امپراتور افلاک آرامش به خانه برمی‌گردد، اما روال عادی زندگی چندان طولانی نمی‌شود و صلح، شکنندگی خود را نشان می‌دهد. نیروهای جادویی و اسرارآمیز در پی به‌دست‌آوردن قدرت جادویی درخت ماه تلاش می‌کنند که تغییرات ناراحت کننده‌ای در امپراتوری آسمان به وجود می‌آورد و برای شینگ یین و دیگر ساکنان تهدید‌کننده است. در ادامه، شینگ یین از خیانتی که در امپراتوری آسمان رخ داده آگاه می‌شود و بار دیگر به‌سوی جنگی عجیب کشیده می‌شود.
قهرمان داستان و همراهانش برای پیدا‌ کردن نیرهای ناشناس از سرزمین‌های ناشناخته‌ی قلمروی جاودانه سر‌در می‌آورند و با موجودات افسانه‌ای و پادشاهان زیرک، دوستان محبوب و دشمنان سرسختی رو‌به‌رو می‌شوند. در‌حالیکه وحشتی وصف‌ناپذیر سراسر قلمرو را فرا می‌گیرد، شینگ یین باید حقیقت قلب خود را کشف کند و در‌برابر دشمن قیام کند. شینگ یین امیدوار است علاوه‌بر نجات این جهان، دوباره بتواند قلب خود را نیز که میان لیوای و ونژی دو‌پاره‌شده نجات دهد.
این داستان روایت قدرتمند عشق، فداکاری و امید است. «قلب جنگجوی خورشید»‌ یکی از آثاری است که در زمینه‌ی روان‌شناسی و توسعه‌ی شخصی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این کتاب موانعی که افراد را از رسیدن به اهدافشان باز می‌دارند، بررسی می‌کند.

کتاب قلب جنگجوی خورشید

سو لین تن
سو لین تن نویسنده مالزیایی و خالق رمان دختر مهتاب و قلب جنگجوی خورشید است، یک فانتزی عاشقانه که از افسانه الهه ماه چینی الهام گرفته شده است.