کتاب راهنمای جامع محیط کدنویسی JUPYTER

JUPYTER
کد کتاب : 133812
شابک : 978-6222185961
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 210
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب راهنمای جامع محیط کدنویسی JUPYTER اثر محمدحسین ماجدی نیا

«راهنمای جامع ژوپیتر» پیرامون استفاده از ژوپیتر برای ثبت کدها، اسکریپت‌ها و نتایج یک پروژه تجزیه و تحلیل داده صحبت می‌کند. ژوپیتر به کسانی که با داده‌ها سروکار دارند، اجازه می‌دهد تا فرآیند تجزیه و تحلیل خود را به طور منظم و کامل ثبت کنند، دقیقا به همان روشی که سایر دانشمندان از دفترچه یادداشت آزمایشگاهی برای ثبت آزمایش‌ها، پیشرفت‌ها، دستاوردها و نتیجه‌گیری‌های خود استفاده می‌کنند.
ژوپیتر بر روی انواع سیستم عامل‌ها کار می‌کند و این کتاب، استفاده از ژوپیتر در سیستم عامل‌های ویندوز و مک او اس ایکس را به همراه مراحل لازم برای آشنایی بیشتر شما با این محیط پوشش می‌دهد. همچنین در این کتاب، خواهیم دید که ژوپیتر، از انواع زبان‌های برنامه‌نویسی نظیر پایتون، R، جولیا و جاوااسکریپت پشتیبانی می‌کند؛ کافیست ملزومات زبان مورد نظر را به ژوپیتر اضافه کنیم تا بتوانیم اسکریپت خود را به هر زبانی در آن نوشته و اجرا کنیم.

کتاب راهنمای جامع محیط کدنویسی JUPYTER

محمدحسین ماجدی نیا
محمدحسین ماجدی نیا ، متولد 1376 ،از آشنایان به دنیای قلم و تولید محتوا و همچنین کارشناس ارشد مهندسی برق و علاقه مند به حوزه هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، داده کاوی، وب کاوی، اصول مهندسی نرم افزار و سایر حوزه های مرتبط با برنامه نویسی است، او به عنوان نویسنده و مدرس فعالیت میکند.
دسته بندی های کتاب راهنمای جامع محیط کدنویسی JUPYTER