کتاب همه چیز درباره باشگاه مشتریان

Costumer Club
کد کتاب : 133814
شابک : 978-6222186067
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 162
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب همه چیز درباره باشگاه مشتریان اثر مهیار سیاهوشی

به عنوان یک صاحب کسب و کار، می‌دانید که مشتریان شما دلیل کسب و کار شما هستند. به همین دلیل مهم است که در هر کاری که انجام می‌دهید مشتریان خود را در نظر بگیرید. نیازهای مشتریان شما باید در خط مقدم کسب و کار شما باشد. این نه تنها باعث فروش بیشتر می‌شود، بلکه وفاداری مشتری را برای مدت طولانی در کسب و کارتان حفظ می‌کند.
وفاداری مشتری احتمال خرید مجدد و تعاملات بعدی با کسب و کار شما را افزایش می‌دهد. وفاداری مشتری حاصل رضایت اوست؛ رضایت عمومی مشتری بر عوامل دیگری مانند در دسترس بودن، قیمت‌گذاری و سایر عواملی که معمولا بر تصمیمات خرید تأثیر می‌گذارند، برتری دارد. وقتی مشتری به یک محصول، خدمات یا نام تجاری وفادار است، حاضر است ماه‌ها منتظر محصولات آن برند بماند یا پول بیشتری برای آن پرداخت کند. برای داشتن مشتریان وفادار هرکاری لازم است انجام دهید تا آن‌ها سال‌ها بخواهند در کسب و کار شما سرمایه‌گذاری کنند. چون این مشتریان وفادار هستند که در شرایط سخت بازار و بحران‌ها به کمک شما خواهند آمد.در این کتاب ارزشمند و بسیار کاربردی جدیدترین استراتژی‌ها، ایده‌ها و روش‌های نوین راه‌اندازی و مدیریت باشگاه مشتریان را خواهید آموخت.

کتاب همه چیز درباره باشگاه مشتریان

مهیار سیاهوشی
مهیار سیاهوشی متولد سال 1368، دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت بازرگانی_ بازاریابی از دانشگاه ازاد قزوین است. او مدرس و مولف می باشد.
دسته بندی های کتاب همه چیز درباره باشگاه مشتریان