کتاب بعد از آنا

After Anna
کد کتاب : 13393
مترجم :
شابک : 978-964-404-391-8‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 437
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

لیسا اسکاتیلینی از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب بعد از آنا اثر لیسا اسکاتیلینی

کتاب بعد از آنا، رمانی نوشته ی لیسا اسکاتیلینی است که نخستین بار در سال 2018 منتشر شد. دکتر نوآ آلدرمن پس از همسر اولش، با زنی شگفت انگیز به نام مگی ایپولیتی ازدواج کرده و برای اولین بار در زمانی طولانی، هم او و هم پسر خردسالش خوشحال هستند. مگی نیز علیرغم آرزویش برای دیدن دخترش که سال هاست او را ندیده، خوشحال است. او از این هم خوشحال تر می شود وقتی به شکلی غیرمنتظره، فرصت دیدن دوباره ی دخترش را به دست می آورد؛ دختری به نام آنا که مگی فکر می کرد برای همیشه از دستش داده است. اما وقتی آنای هفده ساله از راه می رسد، همه چیز تغییر می کند؛ و اتفاقاتی تاریک باعث می شود زندگی آن ها به شکلی دگرگون شود که هیچکس تصورش را نمی کرد.

کتاب بعد از آنا

لیسا اسکاتیلینی
لیسا اسکاتیلینی، زاده ی 1 جولای 1955، نویسنده ای آمریکایی است. اسکاتیلینی در فیلادلفیا به دنیا آمد و در دانشگاه پنسیلوانیا به تحصیل در رشته ی زبان انگلیسی پرداخت. او سپس به دانشکده ی حقوق همین دانشگاه رفت و با معدل عالی فارغ التحصیل شد. اسکاتیلینی پس از تولد دخترش، کار در شرکتی حقوقی را رها کرد و به نویسندگی روی آورد.
نکوداشت های کتاب بعد از آنا
Riveting and disquieting.
هیجان انگیز و تشویش آور.
Barnes & Noble

Filled with plenty of twists and complex characters.
سرشار از پیچ و خم های داستانی و شخصیت های پیچیده.
Publishers Weekly Publishers Weekly

A groundbreaking thriller.
تریلری پیشگامانه.
Amazon Amazon

قسمت هایی از کتاب بعد از آنا (لذت متن)
زندگی به این اندازه جالب نمی شد اگر می دانستیم گنجینه هایش کجا مخفی شده اند. گاهی اوقات باید دنبالشان می گشتی. گاهی اوقات باید برایشان می جنگیدی. و گاهی اوقات، درست جلوی پایت بودند. به هر حال، منتظر بودند، منتظر تو.

هیچکس بیشتر از خانواده، زخم های عمیق به آدم نمی زند.