کتاب مرگ

Death
تجربه و هنر زندگی 6
  • 10 % تخفیف
    125,000 | 112,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: گمان گمان
    نویسنده:
کد کتاب : 13401
مترجم :
شابک : 9786009407224
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 196
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب مرگ اثر تاد می

این واقعیت که ما خواهیم مرد ، و مرگ ما می تواند در هر زمان رخ دهد ، تمام زندگی ما را فرا گرفته است. روش های زیادی برای فکر کردن و مقابله با مرگ وجود دارد. با این وجود ، در میان این راه ها ، تعداد زیادی از آنها تلاش برای فرار از چنگال آن است.
در این کتاب ،نویسنده « تاد می » به دنبال مقابله با مرگ در قدرت خود است. وی دراین کتاب « مرگ » احتمال را در نظر گرفته است که مرگ های فانی ما پایان کار ماست ، و می پرسد این ممکن است برای زندگی ما چه معنایی داشته باشد. چه درس هایی می توانیم از مرگ و میر خود بگیریم؟ و چگونه ممکن است ما به عنوان موجوداتی که می میرند زندگی کنیم ، و چه کسانی می دانند که می خواهیم بمیریم؟

می در پاسخ به این سوالات دو دیدگاه واگرا در مورد مرگ را گرد هم آورده است. مورد اول معتقد است که مرگ شر نیست ، یا حداقل اینکه جاودانگی بسیار بدتر از مرگ است. مورد دوم معتقد است که مرگ در واقع یک شر است و هیچ گریزی از این واقعیت نیست. ماه مه نشان می دهد که اگر قرار است با مرگ زندگی کنیم ، باید این دو دیدگاه را کنار هم داشته باشیم. همگرایی آنها باعث زیبایی و تراژدی زندگی ما می شود که به طور جدایی ناپذیری در هم گره خورده اند. با استفاده از اندیشه بسیاری از فیلسوفان و نویسندگان - باستان و مدرن - و همچنین تجربه شخصی خود ، می دیدگاه خاصی در مورد چگونگی فکر ما ارائه می دهد و مهمتر از همه ، زندگی ما را با توجه به گریزناپذیری از مرگ ما زندگی کنیم. در پایان ، او استدلال می کند ، دقیقا شرایط زندگی ما است که باید درک شود و باید در ساعتها یا سالهایی که برای هر یک از ما باقی مانده است ، قرار گیرد ، بنابراین ما می توانیم هر لحظه را مثل یک باره زندگی کنیم پیوند به آینده ای نامشخص و در عین حال شاید تنها پیوندی که باقی مانده است.

کتاب مرگ

تاد می
تاد گیفورد می (متولد 1955) فیلسوف سیاسی است که در مورد موضوعات آنارشیسم، پساساختارگرایی و آنارشیسم پساساختارگرا می نویسد. اخیراً او کتاب هایی در مورد اگزیستانسیالیسم و فلسفه اخلاق منتشر کرده است. او در حال حاضر استاد کلاس یادبود 1941 فلسفه در دانشگاه کلمسون است.
قسمت هایی از کتاب مرگ (لذت متن)
نخست مرگ پایان ما و پایان تجربه ماست. دوم، این پایان نوعی دستاورد یا هدف نیست؛ فقط متوقف شدن است و بس. سوم، مرگ هم امری است محتوم و هم نامعلوم. ما مطمئنیم که خواهیم مرد، ولی نمی دانیم کی. بنابراین مرگ نه تنها نقطه پایان زندگی ماست، بلکه بر سراسر آن سایه انداخته است. و در نهایت این سه خصوصیت باعث می شود تا به تردید بیافتیم که آیا زندگی ما اصلا معنایی دارد یا نه.