کتاب داستان ارزهای دیجیتال

The story of digital currencies
چگونه بیت کوین دنیا را تغییر داد؟
کد کتاب : 134481
شابک : 978-6002746511
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 136
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب داستان ارزهای دیجیتال اثر سامان کریمی شاد

از زمان نخستین بلاک تا اتفاقات اخیر، این کتاب با دقت تاریخچه‌ی علمی و واقعی بیتکوین را بررسی می‌کند. کتاب با گسترده‌ترین نگاه به این ارز دیجیتال، به زبانی علمی و دوستانه، شما را در یک سفر جذاب از شروع نخستین بلاک تا تحولات فناورانه‌ی آن همراه می‌سازد؛ از اصول ریاضیاتی تا تأثیرات اجتماعی، رویدادهای کلیدی دنیای بیتکوین را با دقت و شیوا به تصویر می‌کشد.
این کتاب، با داستان‌ها و شخصیت‌های کلیدی، شما را در ماجراهای جذاب تکنولوژی بلاکچین و معاملات دیجیتالی هدایت می‌کند. اثر حاضر تا حد زیادی تلاش دارد تا با روایت دقیق و اطلاعات به‌روز، شما را با جهان پیچیده و هیجان‌انگیز بیتکوین آشنا کند و با اطلاعات علمی و درعین‌حال با لحن دوستانه، به شما امکان می‌دهد تا در دنیای مرموز و تحولاتی که بیتکوین را به وجود آورده است، از آن به‌عنوان یک منبع مناسب و جذاب برای بهترین درک از دنیای بیتکوین و استفاده از آن بهره‌مند شوید.

کتاب داستان ارزهای دیجیتال

سامان کریمی شاد
سامان کریمی شاد متولد سال 1361 ، دارای دکترای تخصصی دیجیتال مارکتینگ ،مدرس و مجری کارآفرینی، دیجیتال مارکتینگ و کسب‌وکار می باشد. ویموسس آژانس دیجیتال مارکتینگ زویا‌ رسانه،موسس آموزشگاه مدرسان پیشتاز ،موسس آکادمی ایران کریپتو و نویسنده ی یچند کتاب در زمینه ی دیجیتال مارکتینگ است.