کتاب خرید و فروش ارزهای دیجیتال به زبان ساده

Digital currencies
کد کتاب : 134489
شابک : 978-6222188153
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 162
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب خرید و فروش ارزهای دیجیتال به زبان ساده اثر نرگس صالح نیا

امروزه ارز دیجیتال یا کریپتوکارنسی به یکی از سوژه‌های داغ و پرخبر جهان تبدیل شده که نقش پول را در زندگی دیجیتالی افراد بر عهده گرفته‌ است. در واقع، دنیا در حال حرکت به سمتی است که احتمال این‌که ارز دیجیتال به پول رایج در برخی از کشورها تبدیل شود، بسیار بالاست.

با استفاده از ارزهای دیجیتال نه‌تنها می‌توان کسب درآمد کرد، بلکه می‌توان محدودیت‌های موجود برای پرداخت در سراسر جهان را نیز از بین برد. از این‌رو، بسیاری از افراد علاقه‌مند به خرید و نگهداری ارزهای دیجیتال هستند و گاهی بدون داشتن اطلاعات کافی و مطمئن وارد این عرصه می‌شوند و ممکن است در صورت عدم رعایت نکات ایمنی کافی، کار برای کاربر پیچیده شده و حتی دارایی‌های خود را به‌طور کامل از دست بدهد. ازاین‌رو، پیش از ورود به دنیای ارزهای دیجیتال، کاربران باید اطلاعاتی در این خصوص داشته باشند.

بر این اساس این کتاب با هدف ارائه اطلاعاتی درباره ارز دیجیتال، تاریخچه و نحوه عملکرد آن، نحوه خرید و فروش و نکات مرتبط با افزایش امنیت در این بازار و راهکارهایی برای کسب درآمد از بازار ارزهای دیجیتال تألیف شده است تا مخاطبان آن بتوانند با خرید و فروش ارز دیجیتال آشنا شوند. این کتاب برای تمامی دانشجویان در گروه‌های مختلف تحصیلی و افرادی که قصد فعالیت در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال دارند، مناسب است.
امیدواریم این کتاب در کسب سود و درآمد از ارزهای دیجیتال و افزایش امنیت دارایی‌های دیجیتالی‌تان به شما کمک کند.

کتاب خرید و فروش ارزهای دیجیتال به زبان ساده

نرگس صالح نیا
دکتر نرگس صالح نیا استادیار و عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد و مولف می باشد.
دسته بندی های کتاب خرید و فروش ارزهای دیجیتال به زبان ساده