کتاب مرگ به وقت بهار

Death in Spring
کد کتاب : 134787
مترجم :
شابک : ‏‫‭978-6223131271‬‬
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 245
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1986
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب مرگ به وقت بهار اثر مرسه رودوریدا

مرگ به وقت بهار، کتابی است پر از خشم، وحشت، انزجار و درعین‌حال زیبایی که زبان صریح و زنده‌ و قدرت خیال‌انگیزی آن در صفحه‌به‌صفحه‌اش مشهود است. پرواضح است که این کتاب اثری هنری و حقیقتا بی‌بدیل است. به قول راوی داستان هنگام توصیف چشمه‌ای کوهستانی: «چیز زنده‌ای بود فرای درک و فهم.» و بی‌شک کتابی است که به‌هیچ‌وجه فراموش نمی‌شود.
(جان سلف)

کتاب مرگ به وقت بهار

مرسه رودوریدا
مرسه رودوریدا (۱۰ اکتبر ۱۹۰۸ – ۱۳ آوریل ۱۹۸۳) یک رمان‌نویس اسپانیایی بود که به زبان کاتالانی می‌نوشت.او به‌عنوان تأثیرگذارترین نویسنده معاصر زبان کاتالان در نظر گرفته می‌شود، همانطور که ارجاعات نویسندگان دیگر در آثار او و بازتاب بین‌المللی با ترجمه به بیش از سی زبان نشان می‌دهد.او همچنین به‌عنوان مهم‌ترین رمان‌نویس زن کاتالانی در دوره پس از جنگ نامیده می‌شود. رمان La plaça del diamant او ("مربع الماس"، ترجمه شده به عنوان زمان کبوت...
قسمت هایی از کتاب مرگ به وقت بهار (لذت متن)
| به این شکل زندگی‌ کردن عادت کرده بود و وقتی مردم فکر کردند دیگر انسان نیست و قفس را باز کردند، چیزی عوض نشد. همان‌جا ماند. هیچ‌چیز برایش مهم نبود، چه می‌ماند پشت میله‌ها چه نمی‌ماند. خودش زندان خودش بود. هرکسی زندان خودش است، چیزی عوض نمی‌شود، فقط عادت‌های ما هستند که عوض می‌شوند.