کتاب فردی مگسه از کوره در نرو!

Freddie and Friends: Bugging Out
کد کتاب : 134833
مترجم :
شابک : 978-6004779869
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب فردی مگسه از کوره در نرو! اثر کیمبرلی دلود

کتاب «فردی مگسه از کوره در نرو»، نوشته کیمبرلی دلود است. این اثر داستانی که در دسته ادبیات کودکان تقسیم‌بندی می‌شود و مناسب نوسوادان 5 تا 11 سال است، مجموعه‌ای شش جلدی است که با روایت داستان‌های ساده درباره مگسی به نام فردی که در پی آموزش مفاهیمی مانند تمرکز و اعتماد‌به‌نفس به کودکان است. فردی هر روز با مشکلی تازه رو‌به‌رو می‌شود و با کمک خانم مونارک که مربی او است برای حل‌مسئله راه‌حل‌های خلاقانه‌ای پیدا می‌کند. «فردی مگسه از کوره در نرو»، سومین کتاب از مجموعه داستان‌های فردی مگسه است و در این سری از داستان‌های فردی مگسه، استلا که دوست فردی و حشره‌ای بدبو است، مشکلی دارد، اما هر‌بار که استلا مشکلی دارد، واکنشی مشابه از خود نشان می‌دهد. مانند زمانی‌که شیرش را می‌ریزد یا وقتی که اسلینکی از مداد‌رنگی‌های او در کلاس هنر استفاده می‌کند، به شیوه‌ای مشابه واکنش نشان می‌دهد. استلا هر‌بار در مقابل مشکلات ایجاد‌شده، بوی بدی از خود تولید می‌کند و این موضوع باعث عصبانیت فردی می‌شود. در این قسمت از ماجراهای فردی مگسه، فردی و استلا با کمک مربی خود یاد می‌گیرند که مشکلات را به بزرگ و کوچک تقسیم‌بندی کنند و متوجه این موضوع شوند که هر مشکلی، واکنش مناسب به خود را دارد و باید قبل از واکنش، روی ترازو سنجیده شود. خانم مونارک دو سوال مهم را به استلا و فردی می‌آموزد که باید از خود بپرسند: 1. آیا برای رفع آن به کمک زیادی نیاز دارم؟؛ و 2. آیا رفع آن زمان زیادی طول می‌کشد؟ و سپس حل‌مسئله می‌تواند آغاز شود.
فردی و استلا یاد می‌گیرند که واکنش‌های خود را نسبت به مشکلات مختلف کنترل کنند و مشکلات کوچک را کوچک نگه دارند تا به راحتی حل شوند. همچنین در پایان داستان، نکاتی گنجانده‌شده است تا به کودکان کمک کند که تشخیص دهند که چه زمانی مشکل مهم است و چگونه واکنش خود را با اندازه مشکل مطابقت دهند.

کتاب فردی مگسه از کوره در نرو!

کیمبرلی دلود
کیمبرلی دلود یک آسیب شناس زبان گفتار تایید شده است که از داستان های سرگرم کننده ای استفاده می کند که حس یادگیری ندارند به عنوان یک استراتژی درمانی. این را می‌توان در مجموعه‌های Freddie the Fly (که به بچه‌ها کمک می‌کند مهارت‌های اجتماعی را بیاموزند و فعالیت‌های سرگرم‌کننده‌ای برای دانلود داشته باشند) و سریال Fairy Tales 2.0 (که اولین برنامه درمانی در خانه است) او دیده می‌شود. کتاب های او جوایز بسیاری از جمله جایزه انتخاب مشاور و جایزه دستاورد بالینی...