کتاب اطلس سرزمین میانه

The Atlas of Middle-Earth
کد کتاب : 13502
مترجم :
شابک : 978-9643342876
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 228
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1981
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب اطلس سرزمین میانه اثر کارن وین فونستاد

اطلس سرزمین میانه توسط کارن وین فونستاد نوشته شده است. این کتاب در سال 1981 و به دنبال آثار مهم تالکین ، از جمله هابیت و ارباب حلقه ها منتشر شد.

اطلس شامل نقشه های مفصلی از سرزمین های توصیف شده در آن کتاب ها است. نسخه دوم تجدید نظر شده و به روز شده ، در سال 1991 و پس از انتشار هشت جلد از تاریخچه سرزمین میانه ، ویرایش شده توسط کریستوفر تولکین پس از مرگ پدرش ، منتشر شد. نسخه مجددا در سال 2001 منتشر شد.

نقشه ها به گونه ای هستند که گویی از مناظر واقعی ، مطابق قوانین یک اطلس واقعی ترسیم شده اند. برای هر منطقه تاریخ زمین در نظر گرفته شده است ، همچنین جغرافیا در مقیاس بزرگتر و از آنجا نقشه ها ترسیم شده است. بحث شامل پیشنهاداتی در مورد زمین شناسی است که می تواند تشکل های مختلف را توضیح دهد.

کتاب اطلس سرزمین میانه

کارن وین فونستاد
کارن واین فونستاد (انگلیسی: Karen Wynn Fonstad؛ ۱۸ آوریل ۱۹۴۵ – ۱۱ مارس ۲۰۰۵) یک نویسنده اهل ایالات متحده آمریکا بود.او دراوکلاهما متولد شد و از دبیرستان نورمن در نورمن ، اوکلاهما فارغ التحصیل شد ، و سپس لیسانس خود را بدست آورد. مدرک فیزیوتراپی و کارشناسی ارشد جغرافیا ، متخصص نقشه برداری ، از دانشگاه اوکلاهما. او هنگام حضور در دانشگاه اوکلاهما با تاد. فونستاد آشنا شد. آنها در 21 مارس 1970 ازدواج کردند و دو فرزند داشتند: مارک و کریستیناو قبل از "بازنشستگی" برای بزرگ کردن کودکان و نوشتن ا...