کتاب مشاوره مدیریت

The Management Consultant
(استاد شدن در هنر مشاوره)
کد کتاب : 135213
مترجم :
شابک : 978-6225337091
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 482
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مشاوره مدیریت اثر ریچارد نیوتن

در چشم انداز پویای کسب و کار، که در آن تغییر ثابت و چالش ها متنوع است، نقش مشاوران مدیریت به طور فزاینده ای حیاتی شده است. “مشاوره مدیریت” توسط ریچارد نیوتن، راهنمای جامعی برای پیمایش در دنیای پیچیده مشاوره، ارائه بینش های ارزشمند و استراتژی های عملی برای موفقیت در این زمینه سخت ارائه می دهد.

نیوتن با تکیه بر تجربه و تخصص گسترده خود، به اصول اصلی، روش‌شناسی و بهترین شیوه‌هایی که مشاوره مدیریت موثر را تعریف می‌کنند، می‌پردازد. از درک نیازهای مشتری گرفته تا ارائه راه‌حل‌های تاثیرگذار، این کتاب مشاوران مشتاق و متخصصان باتجربه را به دانش و ابزار لازم برای برتری در نقش‌هایشان مجهز می‌کند.

از طریق مطالعات موردی در دنیای واقعی، توصیه‌های عملی و بینش‌های قابل تامل، “مشاوره مدیریت” به عنوان نقشه راهی برای تسلط بر هنر مشاوره و ایجاد تغییرات معنی‌دار در سازمان‌ها عمل می‌کند. چه به دنبال راه‌اندازی حرفه‌ای در زمینه مشاوره یا ارتقای مهارت‌های موجود خود باشید، این کتاب برای هر کسی که به دنبال پیشرفت در دنیای پرشتاب مشاوره مدیریت است، خواندنی است.

کتاب مشاوره مدیریت

ریچارد نیوتن
ریچارد نیوتن یک مدیر پروژه مشهور، با ارتباط و با تجربه است. او یک مدیر تحویل/تحول با سابقه ای در مدیریت برنامه و تغییر است و به سازمان ها کمک می کند تا ابتکارات پیچیده را ارائه دهند و قابلیت های تغییر خود را بهبود بخشند. فعالیت بیش از 35 ساله او او را از طریق مشاوره های بین المللی، مدیریت در صنعت، نقش های NED در SME ها و از سال 2005 مدیریت مشاوره مستقل Enixus را بر عهده داشته است. او در سطح جهانی با سازمان‌هایی از شرکت‌های نوپا گرفته تا شرکت‌های بزرگ و در حوزه‌های عمومی، خ...