کتاب جنایت زیر تیغ تشریح

Rubbernecker
کد کتاب : 135226
مترجم : زهرا شیرازی
شابک : 978-9649957913
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 365
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب جنایت زیر تیغ تشریح اثر بلیندا باوئر

بلیندا باور (1962-) نویسنده بریتانیایی رمان‌های جنایی، در انگلستان و آفریقای جنوبی بزرگ شد. بعد از مدتی به ولز نقل مکان کرد؛ جایی که به عنوان خبرنگار دادگاه کاردیف مشغول کار شد؛ شهری که اغلب داستان‌هایش در آن اتفاق می‌افتد. آثار او جوایز ادبی متعددی گرفته‌اند و به بیست و یک زبان ترجمه شده‌اند.

جنایت زیر تیغ تشریح چهارمین اثر بلیندا باور، در مراسمی در هیروکیت انگلستان، برنده جایزه سه هزار پوندی «رمان سال جنایی نیک استونز» شد.

وقایع رمان هیجان انگیز «جنایت زیر تیغ تشریح» در کاردیف و براکن اتفاق می‌افتند. داستان درباره پاتریک، دانشجوی رشته آناتومی است که مبتلا به نوعی اختلال ذهنی است. این دانشجوی وسواسی هجده ساله هنگام کالبدشکافی یک جسد پی می‌برد که علت مرگ او نمی‌تواند طبیعی باشد و همین او را وارد هزارتویی از ماجراها و معماهای پیچیده می‌کند که جنایت و خشونت و بی‌رحمی وجه آشکار آن‌هاست.

کتاب جنایت زیر تیغ تشریح

بلیندا باوئر
بلیندا بائر (زاده ۱۹۶۲) نویسنده بریتانیایی رمان‌های جنایی است. او در انگلستان و آفریقای جنوبی بزرگ شد، ، اما بعدا به ولز نقل مکان کرد، جایی که او به عنوان خبرنگار دادگاه در کاردیف کار کرد. این کشور اغلب به عنوان یک محیط در کار او استفاده می شود.اولین رمان بائر، Blacklands، برنده جایزه خنجر طلایی انجمن جنایی نویسان بریتانیا برای بهترین رمان جنایی سال 2010 شد.هر دو فیلم Blacklands و رمان دوم او Darkside (2011) در اطراف Exmoor در سامرست اتفاق می‌افتند. هر دو به چندین زبان ترجمه شده اند...