کتاب سفر زندگی

Life Safari
در جستجوی پنج بزرگ زندگی
کد کتاب : 13551
مترجم :
شابک : 978-6009281015
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

حس زندگی
Life Safari
کد کتاب : 90559
مترجم :
شابک : 978-6006017396
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 136
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب سفر زندگی اثر جان استرلکی

ماما گمبه:جایی در درون روح ما وجود دارد که بزرگترین آرزوهای مان را در آن نگه می داریم.آن آرزوها “پنج بزرگ زندگی ما ” هستند
کتاب سفر زندگی نوشته جان پی .استر لکی وخالق کتاب جنجالی کافه ای به نام چرا ، حکایتی عمیق ومعناداری است برای کشف خویشتن و اسرار زندگی ،که به طرز زیبایی حق مطلب را ادا می کند.
کتاب با روایتی داستانی ،سر گذشت جوانی به نام جک است که هنگام سفر به آفریقا با حقایق و رمز ورموزی آشنا میشود که زندگی وی را کاملا متحول میسازد.
راهنمای جک در این سفر ، پیرزنی فرزانه به نام ماما گمبه است ،که در طول مسیر به وی درسهای ارزشمندی میدهد.
استرلکی خود نیز در دنیای واقعی اهل سفر است وبا همسرش سفرهای طولانی ،تنها بایک کوله پشتی به نقاط دنیا داشته اند .طول سفرهای او به اندازه سه بار گردش به دور کره زمین می باشد .
وی هماکنون ساکن ایالت فلوریدا در آمریکاست وبه کار نویسندگی وسخنرانی واجرای برنامه های رادیویی وتلویزونی مشغول است .
اندیشه های مثبت وی میلیونها نفر را در سراسر گیتی تحت تاثیر خود قرار داده است.

کتاب سفر زندگی

جان استرلکی
جان استرلکی، زاده ی 13 سپتامبر 1969، نویسنده ای آمریکایی است. کتاب های او به فروشی بیش از سه میلیون نسخه ای دست یافته اند و به 33 زبان ترجمه شده اند. استرلکی دانش آموخته ی رشته ی مدیریت از دانشگاه نورث وسترن است.
قسمت هایی از کتاب سفر زندگی (لذت متن)
دفتر یادداشت جلد چرمی را که همراه همیشگی سفرم بود، برداشتم. باران و آفتاب و چالش های پیاده درنوردیدن یک قاره، ورق های آن را پوسیده و رنگ و رو رفته کرده بود. از آن زمان اتفاقات زیادی رخ داده بود، امّا هر بار دفتر یادداشت را در دست می گرفتم، فورا به گذشته بر می گشتم. و هر بار، این خاطره به یک شکل، با ورود من به آفریقا آغاز می شد. مدتها قبل به نظر می رسید، امّا تجربه ی آن به قدری موثر بود که به صورت بخشی دائمی از روح من باقی مانده است. آخر، آن جا تا مرگ پیش رفتم؛ آخر، آن جا زندگی را یافتم!

دفترچه را باز کردم. نوشته بود: روز اول! و زیر آن فقط یک جمله یادداشت کرده بودم: « امروز، ماجرا آغاز می شود. » و واقعا همین طور بود. با کشتی به آفریقا سفر کردم و نزدیک به سه هفته طول کشید تا آنجا رسیدم. وقتی خانه را ترک می کردم، جز یک کوله پشتی بزرگ پر از لباس، وسایل اتراق در اردو، پوتین های مخصوص پیاده روی، یک کلاه لبه دار بزرگ برای محافظت در برابر آفتاب و پولی که در طول دوسال پس انداز کرده بودم، چیزی همراه نداشتم.