کتاب ته جدولی ها 10

El misterio del tesoro pirata
راز گنج دزدان دریایی
کد کتاب : 135586
مترجم :
شابک : 978-6222046064
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 336
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 9 مرداد

معرفی کتاب ته جدولی ها 10 اثر روبرتو سانتیاگو

مجموعه‌ی ده‌جلدی ته‌جدولی‌ها به نویسندگی روبرتو سانتیاگو و تصویرگری انریکه لورنسو مجموعه‌ای جذاب و خواندنی برای گروه سنی ۱۱ تا ۱۵ سال است. روبرتو سانتیاگو، نویسنده‌ی کودک و نوجوان است که در نوجوانی دیوانه‌ی فوتبال بود و در همان دوران چند مدال برنده شده بود. انریکه لورنسو نیز در بچگی می‌خواست فوتبالیست شود. حالا در مجموعه‌ی ته‌جدولی‌ها سانتیاگو و لورنسو تیم شدند و مجموعه‌ای هیجان‌انگیز را خلق کردند! اگر نوجوانی را می‌شناسید که سرش برای فوتبال درد ممی‌کند و از ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز و پردردسر فوتبالی‌ها لذت می‌برد این کتاب را به او معرفی کنید!
ته‌جدولی‌ها مجموعه‌ای با داستان تصویری و باکیفیت است که در هر جلد خواننده با ماجرایی فوتبالی و جذاب درگیر می‌شود.
آخرین شماره‌ای که از مجموعه‌ی ته‌جدولی‌ها منتشر شده است «راز گنج دریایی» نام دارد. در این شماره شخصیت جدیدی به مجموعه‌ی ته‌جدولی‌ها اضافه شده است که لائی چوئی سان نام دارد. او یک دختر با چشم‌بند دزدان دریایی است! او کاپیتان تیم لس خوستس است و پیغام مهم برای پاچلفت‌، مهاجم وسط تیم سوتوآلتو دارد. باقی تیم حریف هم از بچه‌های بازپروری هستند و مثل دزدان دریایی هم شعار عجبیبی دارند:« دروغ نمی‌گویم، آدم‌فروشی نمی‌کنم، به کسی اعتماد نمی‌کنم.»
حالا همه چیز برای عشق فوتبالی‌ها عجیب و غریب و پیچیده است. حتی امکان این وجود دارد که که از لیگ مدارس اخراج شوند، اما هیچ‌کدامشان این را نمی‌خواهند...
مجموعه‌ی ته‌جدولی‌ها در دسته‌بندی کتاب طنز، معمایی، ماجراجویانه و ورزشی است.

کتاب ته جدولی ها 10

روبرتو سانتیاگو
روبرتو سانتیاگو روزنامه نگاری است که در سراسر کشور درباره موضوعات لاتین سخنرانی می کند. وی جایزه انجمن مطبوعات بین آمریکایی در سال 1991 را برای تفسیر دریافت کرد و در مسابقه داستان کوتاه مجله اسپانیایی سال 1990 جایزه نخست را کسب کرد.