کتاب دگرگونی ها

Revolutions
کد کتاب : 13645
مترجم :
شابک : 978-9644485381
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 469
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب دگرگونی ها اثر ژان ماری گوستاو لوکلزیو

رمان دگرگونی ها نسل اندرنسل و دوره به دوره، از انقلاب فرانسه گرفته تا آزاد شدن تدریجی مستعمرات، شروع می کند و به شهر نیس، زادگاه نویسنده، و جزیره ی موریس می رسد. عقاید و احساسات این نویسنده ی مبتکر که اکنون 75 ساله است در کتاب های پیشین او هرگز به این صورت با چنین شرح و تفسیری فاش نشده است.
دگرگونی حکایت بی قراری و سرگشتگی خود لوکلزیو است که در این اثر به شکلی زیبا شرح داده شده است. دگرگونی را بهترین اثر او می دانند. کتاب داستان پسربچه ای است که گاه و بی گاه پای داستان های مادربزرگ خود، که در سرزمین پدری اش اتفاق افتاده است، می نشیند. سفر مهمترین ویژگی زندگی اوست و طی این سفرها ما با جنگ ها، انقلاب ها و آزادی مستعمرات آشنا می شویم.

کتاب دگرگونی ها

ژان ماری گوستاو لوکلزیو
ژان ماری گوستاو لو کلزیو، زاده ی ۱۳ آوریل ۱۹۴۰، نویسنده ی معاصر فرانسوی است. اولین اثر او رمان بازجویی در سال ۱۹۶۳ جایزه ی رنودو را به خود اختصاص داد. تاکنون حدود ۴۰ کتاب از جمله مجموعه داستان های کوتاه و رمان های وی منتشر شده اند. جایزه ی نوبل ادبیات سال ۲۰۰۸ میلادی از سوی آکادمی سلطنتی سوئد به او تعلق گرفت.لوکلزیو در سال ۱۹۴۰ در شهر نیس فرانسه متولد شد، پدرش در زمان جنگ جهانی دوم در نیجریه خدمت می کرد، از همین روی در کودکی دو سال در نیجریه زندگی کرد. پس از اتمام دوره ی دبیرستان در نیس به دا...
قسمت هایی از کتاب دگرگونی ها (لذت متن)
کمتر یا بیشتر از من و تو دیوانه نیست تنها تفاوتش این است که پنهان نمی کند.