کتاب گفت و گو با بیلی وایلدر

Conversations With Billy Wilder
کد کتاب : 13976
مترجم :
شابک : 978-9649225760
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 480
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب گفت و گو با بیلی وایلدر اثر بیلی وایلدر


در اینجا ، در یک کتاب خارق العاده با بیش از 650 عکس سیاه و سفید - از جمله پوسترهای فیلم ، عکسهای گرفته شده ، و تصاویر دیده نشده از مجموعه خود وایلدر – اسطوره ی نود و سه ساله توسط کمرون کروو مصاحبه می شود. کمرون کرو یکی از شناخته شده ترین نویسندگان-کارگردانان امروز ، که حدود سی سال است که در قلب هالیوود فعالیت می کند، در مورد فیلم نامه نویسی و کار با دوربین ، طراحی صحنه و ستاره ها ، همسالانشان و فیلم هایشان ، سیستم استودیو و فیلم های امروزی با بیلی وایلدر گفت و گو می کند. با صدای متمایز وی ، دیدگاه وایلدر در مورد همکاری او با ستارگانی چون باربارا استنویک ، گری کوپر ، مرلین مونرو ، جک لمون ، تونی کورتیس ، ویلیام هولدن ، آدری هپبورن و گرتا گاربو را می شنویم . در اینجا داستان های تیز و خنده دار پشت صحنه وایلدر در مورد ساخت فیلم های روابط خارجی، غرامت مضاعف، سانست بلوار ، عشق در بعد از ظهر ، بعضی ها داغشو دوس دارن ، آپارتمان وتک خال در حفره ، و موارد دیگر می شنویم. وایلدر همیشه مرموز است ، اما کرو او را مجبور می کند که صریحا در مورد استنویک صحبت کند: "او فیلمنامه را می دانست ، همه ی خطوط را ، هیچ وقت خطا نکرد ، هرگز خطا نمی کرد" ؛ در مورد کری گرانت: "من برای چهار تصویر که در ذهنم بود کاری گنت را در ذهن داشتم ... " و ...
وایلدر همچنین سالهای ابتدایی خود در وین را به خاطر می آورد ، وقتی که به عنوان روزنامه نگار در برلین کار می کرد ، و زمانی که با پیتر لور همخانه بود. او همیشه همان ذکاوت خشک و سخت رمانتیسم و ظرافت برجسته ای که از ویژگی های فیلم هایش است را با خود داشته است. این کتاب کلاسیک تاریخ و داستانهای هالیوود است.

کتاب گفت و گو با بیلی وایلدر

نکوداشت های کتاب گفت و گو با بیلی وایلدر
This book of interviews is just that: rich in information and autobiographical detail, filled with wonderful anecdotes and observations, often irreverent and hilarious, and sometimes surprisingly moving.
این کتاب مصاحبه ای، سرشار از اطلاعات و جزئیات زندگی نامه ، پر از حکایت ها و مشاهدات شگفت انگیز ، اغلب خنده دار ، و گاهی اوقات به طرز شگفت انگیزی هیجان انگیز است.
Martin Scorsese

A world-class director interviews the Master, and every line is fascinating.
یک کارگردان در مقیاس جهانی با یک استاد مصاحبه می کند و هر خط آن جذاب است.
Mike Nichols

قسمت هایی از کتاب گفت و گو با بیلی وایلدر (لذت متن)