کتاب زندگینامه خودتان را بنویسید حتی اگر مشهور نیستید

You Don't Have to Be Famous: How to Write Your Life Story
آموزش نویسندگی 4
  • 15 % تخفیف
    215,000 | 182,750 تومان
  • موجود
  • انتشارات: سوره مهر سوره مهر
    نویسنده: استیو زوسمر
کد کتاب : 14015
مترجم :
شابک : 978-6001759888
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 392
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب زندگینامه خودتان را بنویسید حتی اگر مشهور نیستید اثر استیو زوسمر

در کتاب "زندگی نامه خودتان را بنویسید حتی اگر مشهور نیستید"، "استیو زوسمر" به شما می گوید که همین امروز داستان زندگی خود را بنویسید! آیا می خواهید داستان زندگی خود را برای نسل های بعدی ثبت کنید؟ آیا می خواهید داستان زندگی خود را برای تحقق یک نیاز شخصی یا میل به خلاقیت بنویسید؟ پس چرا شروع نکردید؟ نوشتن می تواند مرعوب کننده باشد ، اما با کمک کتاب "زندگینامه خود را بنویسد حتی اگر مشهور نیستید"، می توانید مهم ترین داستان خود را با موفقیت شروع کرده و به پایان برسانید. "استیو زوسمر" ، نویسنده مشهور ، به شما کمک می کند تا با نوآوری، بر چالش های بیان خلاقانه برای تعریف موقعیت ها فائق آیید. کشف کنید که چگونه می توانید بنویسید:

-برای شکل دادن و هدایت نوشتار خود ، یک دید منسجم ایجاد کنید
-ساختاری که داستان شما را تکمیل کند، را انتخاب کنید و آن را به درستی استفاده کنید
-داستان خود را طوری توسعه دهید که به روشی طبیعی و یکپارچه پیشرفت کند
-حرف خود را به گونه ای پرورش دهید که اصیل و جذاب باشد
-بدانید کدام جزئیات ممکن است بهتر بیان نشده باشد و چرا؟
کتابی تشویق کننده با اطلاعات فوق العاده ای پیرامون نوشتن تجارب زندگی شخصی. نویسنده دلایل مختلفی را برای قلم به دست گرفتن و نوشتن بیان می کند ، به خواننده کمک می کند تا با استفاده از روش های نویسنده کار کند ، توصیه هایی برای ادامه ی داستان در جهت هدف مورد نظر برای نوشتن ارائه می دهد ، به واقعی نگه داشتن انتظارات کمک می کند و نکات کاربردی برای ویرایش و نوشتن مجدد را ارائه می دهد. در یک کلام این اثر یک کتابچه راهنمای کامل برای نوشتن زندگی نامه است.

کتاب زندگینامه خودتان را بنویسید حتی اگر مشهور نیستید

دسته بندی های کتاب زندگینامه خودتان را بنویسید حتی اگر مشهور نیستید
نکوداشت های کتاب زندگینامه خودتان را بنویسید حتی اگر مشهور نیستید
Everybody has a story to tell and every voice deserves to be heard. Zousmer offers tips: motivation, organization, using your imagination. Get in on the action instead of spsyching yourself out of the game.
همه یک داستان برای گفتن دارند و هر صدایی سزاوار شنیدن است.استیو زومسر نکاتی را مانند : انگیزه ، سازماندهی ، استفاده از تخیلات ارائه می دهد. به جای اینکه خود را از بازی بیرون بکشید ، وارد عمل شوید.
Meridith Viera-The Today Show

قسمت هایی از کتاب زندگینامه خودتان را بنویسید حتی اگر مشهور نیستید (لذت متن)
وقتی برای اولین بار به بهترین داستان هایتان فکر می کنید ، فقط چند مورد بدیهی به ذهنتان می آید .اما وقتی که در ذهنتان کند و کاو می کنید ، سیلی از آن ها به ذهنتان هجوم می آورند.بیشتر زندگی نامه نویسان می گویند سخت ترین بخش کارشان این است که نمی دانند با این همه داستان و مطالب خوب چه کار کنند.انبوه مطالب البته نویسنده را مجبور به گزینش و انتخاب می کند که چه چیزهایی را در کتابش بیاورد و چه چیزهایی را کنار بگذارد.