کتاب تکه پاره های من

Tashari
کد کتاب : 14190
مترجم :
شابک : ‫‬‭978-9641915638
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 270
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

برنده جایزه لاگاردر فرانسه سال2016

معرفی کتاب تکه پاره های من اثر انعام کجه جی

««تکه پاره های من»» داستان یک زن، پزشک و مادر است. داستان عراق چند پاره شده که مردمش در جستجوی میهن هستند؛ مردمی که در جستجوی میهن و جایی جدید هستند که به آن تعلق داشته باشند. داستان جامعه ای چند پاره شده. مردمی خسته از جنگ و آواره در کشورهای مختلف جهان. انعام کجه جی در این رمان به حال و روز عراقی هایی از سه نسل می پردازد که در معرض پراکندگی و مهاجرت در طول چند دهه چه داخل عراق و چه خارج از آن قرار گرفته اند.
««تکه پاره های من»» کتاب نامزد جایزه ی جهانی رمان عربی««بوکر»» در سال 2014 شد. در ضمن این کتاب در سال 2016 برنده ی جایزه بزرگ ««لاگادر»» فرانسه شد. ««تکه پاره های من»» اولین زمان از یک نویسنده ی عراقی است که این جایزه ی معتبر را از آن خود می کند.

کتاب تکه پاره های من

انعام کجه جی
انعام کجه جی در محلهٔ «الکراده» در بغداد سال ۱۹۵۲ میلادی به دنیا آمد. او روزنامه‌نگار و رمان‌نویس عراقی است. انعام نامزد جایزه بوکر جهان عرب و موفق به کسب جایزه "لاگادر" فرانسه شده‌است.انعام در بغداد پایتخت عراق متولد شد و رشتهٔ روزنامه‌نگاری را در دانشگاه گذراند. قبل از مهاجرت به پاریس و تحصیل در دانشگاه سوربون فرانسه، در روزنامه‌ها و رادیو بغداد مشغول بود و در سال ۱۹۸۶ فوق‌لیسانس و دکترای روزنامه‌نگاری را از دانشگاه سوربن دریافت کرد. کجه‌ج...
دسته بندی های کتاب تکه پاره های من