کتاب سرگذشت مک دونالد

The Making of McDonald's
کد کتاب : 14291
مترجم :
شابک : 978-6005994391
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 314
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1977
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 13
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

داستان های شکل گیری مک دونالدز
The Making of McDonald's
(جان کندن)
کد کتاب : 14297
مترجم :

شابک : 978-6005462500
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1977
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب سرگذشت مک دونالد اثر ری کراک

تعداد کمی از کارآفرینان می توانند ادعا کنند که در واقعیت، بر شیوه ی زندگی ما تاثیر گذاشته اند و آن را تغییر داده اند؛ اما "ری کراک" یکی از آن هاست. انقلاب های وی در اتوماسیون خدمات غذایی ، حق انحصار ، آموزش ملی و تبلیغات مشترک باعث شده است که او در کنار مردانی که نه تنها مشاغل بلکه کل صنایع جدید را تأسیس کردند ، جایگاهی کسب کند.
اما حتی جالب تر از "ری کراک" مرد افسانه ای تجارت ، "ری کراک" به عنوان یک انسان است.
"ری کراک" از آن مدل سرمایه دارهای معمولی خود ساخته که شما می شناسید نیست؛ در عصر حاضر ، به نظر می رسد کسانی که به موفقیت می رسند همیشه روشنفکر ، جوان و باهوش هستند. ایده به ذهن آن ها وارد می شود و در مدت زمان نسبتا کوتاهی قدرت و موج اقتصادی خود را به سمت موفقیت پیش می رانند. اما بنیانگذار مک دونالد، "ری کراک" همچون خودساخته های مدرن نبود.
او پنجاه و دو ساله بود که با برادران مک دونالد آشنا شد و اولین انحصار خود را افتتاح نمود. حالا به قول خودش با "ری کراک" ، مرد پشت افسانه تجارت آشنا شوید. یک فرد مشتاق ، ناظر به ادراک و یک داستان سرای ذاتی ، که به شما الهام بخشیده و مجذوبتان خواهد کرد. "سرگذشت مک دونالد" از بسیاری قصه های دیگر چشمگیرتر است زیرا شما می بینید که چطور یک نبرد آهسته و طولانی، سرعت و قدرت کافی را پیدا می کند. "سرگذشت مک دونالد" قطعا کتابی است که باید بارها و بارها بخوانید و بعد از آن شما دیگر هیچ وقت "ری کراک" را فراموش نخواهید کرد.

کتاب سرگذشت مک دونالد

ری کراک
ریموند آلبرت ری کراک (Raymond Albert "Ray" Kroc) بنیان‌گذار رستوران زنجیره‌ای مک‌دونالدز در سال ۱۹۵۵ می‌باشد. وی در ۵ اکتبر ۱۹۰۲ در اوک پارک، ایلینوی متولد شده و در ۱۴ ژوئن ۱۹۸۴ در سن ۸۱ سالگی درگذشت. ویکارآفرین بزرگ و مشهور صنعت مواد غذایی آمریکا بود که در قرن بیستم فرمانروایی بزرگ مک‌دونالد را به قدرتی جهانی تبدیل کرد. او در سال ۱۹۵۴ به‌عنوان مالک یکی از زیرمجموعه‌های مک‌دونالد به مجموعه پیوست و به‌مرور روند توسعه‌ای آن را پیش گرفت. کراک بعد...
نکوداشت های کتاب سرگذشت مک دونالد
Columbus discovered America, Jefferson invented it, and Ray Kroc Big Mac'd it!
کلمب آمریکا را کشف کرد ، جفرسون تاسیسش کرد و ری کراک آن را مک دونالدی کرد!
Esquire magazine

A marvelous, zesty read, filled with the optimism and enthusiasm of Ray Kroc.
خوانشی شگفت انگیز و شاد ، پر از خوش بینی و اشتیاق ری کراک.
West Coast Review of Books

He was past fifty before he ever thought of getting into the fast food business. Within a decade he was a millionaire, and his odyssey is a classic success story!
قبل از اینکه فکر کند وارد کسب و کار فست فود شود ، پنجاه سالگی را هم رد کرده بود. طی یک دهه او میلیونر شد و سفر او یک داستان موفقیت کلاسیک است!
Philadelphia Sunday Bulletin

قسمت هایی از کتاب سرگذشت مک دونالد (لذت متن)
هر فرد باید از فرصت هایی که برایش پیش می آید استفاده کند و من همواره همین کار را کرده ام. بعد از اینکه هفده سال برای شرکت لیلی تولیپ فنجان های کاغذی فروختم و یکی یکی پله های ترقی سازمان را طی کردم و به اوج روزهای موفقیتم رسیدم، فرصت را در همزن های برقی چند کاره میله ای زشت یافتم و به آن چسبیدم. اصلا کار آسانی نبود که دست از شغل خوب و پردرآمد بردارم و تجارت خودم را آغاز کنم. همسرم از تعجب باورش نمی شد که من چنین کاری کرده ام؛ اما موفقیت من خیلی زود ترس های او را از بین برد و من با مسرت تمام این همزن ها را به مغازه های نوشیدنی های غیرالکلی سراسر کشور می فروختم. این کار بسیار پردرآمد بود و من عاشقش بودم. بله من حواسم به بقیه ی فرصت ها هم بود. من همیشه می گویم تا زمانی که سرحال و جوان هستید، فرصت رشد دارید و درست زمانی که می پزید شروع به پوسیدن می کنید. در روز پاتریک مقدس، وقتی که حرف های باورنکردنی در مورد همزن های خودم در کالیفرنیا را شنیدم داشتم ذوق مرگ می شدم.