کتاب فروپاشی

The Breakdown
کد کتاب : 21237
مترجم :
شابک : 978-6008066729
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 395
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

فروپاشی
The Breakdown
کد کتاب : 1327
مترجم :
شابک : 978-600-182-306-0
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 416
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

فروپاشی
The Breakdown
کد کتاب : 14327
مترجم :
شابک : 978-6226513661
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 348
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب فروپاشی اثر بی ای پاریس

کتاب فروپاشی، رمانی نوشته ی بی. ای. پاریس است که نخستین بار در سال 2017 منتشر شد. کساندرا که معلم مدرسه است، در بارانی شدید از مهمانی بیرون می آید و تصمیم می گیرد بر خلاف توصیه ی همسرش برای رسیدن به خانه از میانبری خطرناک در میان جنگلی تاریک عبور کند. او در میانه ی راه، ماشینی را می بیند که در وسط جاده متوقف شده و زنی پشت فرمان آن است. کساندرا می ایستد ولی وقتی می بیند که زن بیرون نمی آید، به راهش ادامه می دهد. مدتی بعد، او متوجه می شود که آن زن، به قتل رسیده بوده و یکی از آشنایان کساندرا بوده است. او از این که برای آن زن کاری نکرده، به شدت احساس گناه می کند و علاوه بر این، درباره ی سلامت عقل خود نیز نگران است. مادرش اخیراً مراحل اولیه ی زوال عقل را از سر گذرانده و چیزهای مهمی مثل امضا کردن قرارداد و دعوت از مهمانان را فراموش کرده است. حالا کساندرا نگران است که مبادا بیماری مادرش، در انتظار او باشد. تنش، زمانی اوج می گیرد که ترس کساندرا از وضعیت روانی اش بیش تر می شود و تماس های تلفنی مرموزی که ممکن است از طرف قاتل باشند، بر تعلیق داستان می افزایند.

کتاب فروپاشی


ویژگی های کتاب فروپاشی

نامزد جایزه Audie برای بهترین داستان تریلر

بی ای پاریس
بی. ای. پاریس در انگلیس به دنیا آمد و بزرگ شد اما بیشتر دوران بزرگسالی اش را در فرانسه گذرانده است. او قبل از ورود به دنیای نویسندگی، هم در کارهای اقتصادی و هم به عنوان یک معلم فعالیت داشته است. پاریس صاحب پنج فرزند دختر است و کتاب «پشت درهای بسته» اولین رمان او به حساب می آید.کتاب های او در بیش از 37 کشور مختلف در دنیا به فروش بالایی دست یافته اند. بی. ای. پاریس که مدت ها در فرانسه زندگی می کرد، مدتی است به انگلستان بازگشته و در کشور خودش سکونت دارد.
نکوداشت های کتاب فروپاشی
Another first-rate psychological thriller from B.A. Paris.
یک تریلر روانشناسانه ی درجه یک دیگر از بی. ای. پاریس.
Publishers Weekly Publishers Weekly

A tale of friendship and love, sanity and the terrible unravelling of it.
داستانی درباره ی دوستی، عشق، سلامت عقل و زوال ترسناک آن.
USA Today USA Today

A can’t-put-down psychological thriller.
تریلری روانشناسانه که نمی توان آن را کنار گذاشت.
Library Journal Library Journal

قسمت هایی از کتاب فروپاشی (لذت متن)
وقتی از خط خارج می شوم که از آن سبقت بگیرم، آسمان برق شدیدی می زند و طبق عادتی از دوران کودکی، در ذهنم آهسته شروع به شمردن می کنم. به شماره ی چهار که می رسم، صدای غرش رعد آن به گوش می رسد. شاید بهتر بود من نیز مانند بقیه، به خانه ی کنی می رفتم.

حروف سیاه تابلو در آن زمینه ی سفید که در برابر نور چراغ ماشین همچون فانوس دریایی می درخشد، چنان وسوسه انگیز است که ناگهان در آخرین لحظه، وقتی دیگر برای پشیمانی دیر است، به سمت چپ می پیچم و وارد همان راه میانبری می شوم که متیو نمی خواست از آن بروم. صدای بوق خشم آمیزی پشت سرم بلند می شود و طنین آن در جاده ی تاریک و ظلمانی جنگلی، شوم به نظر می رسد.

قلبم که مطابق با حرکت تند و جنون آمیز برف پاک کن ماشین می زند، چنان با شدت می تپد که لازم است چند ثانیه ای نفس تازه کنم. اما جرأت نمی کنم کنار جاده توقف کنم، مبادا ماشین دیگر روشن نشود.