کتاب مسافر کشتی پولاریس

Danger at Sea
کد کتاب : 14385
مترجم :
شابک : 978-6004366571
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 173
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1932
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب مسافر کشتی پولاریس اثر ژرژ سیمنون

طالع شوم همانند مرضی کشتی ها را در هر دریایی تهدید می کند مرضی که ریشه اش را در آن قلمرو بزرگ ناشناخته که قضا و قدر نام دارد باید جست و جو کرد.
پولاریس کشتی باری مسافری که به طور معمول بین هامبورگ و سواحل نروژ رفت و آمد می کند این بار سفری متفاوت در پیش دارد. سفری با غافلگیری های متعدد و پی در پی که ناخدای جدی و کم سخن اش را وا می دارد برای کشف رمز و راز رویدادها خود نقش کارآگاه را بر عهده گیرد.
در ماجرای این کتاب از ژول مگره بازرس نامدار رمان های پلیسی ژرژ سیمنون اثری نیست ولی همان جو سنگین خاص داستان های سیمنون را در فضای محدود کشتی ای میان دریا و در روابط بین سرنشینان رنگ به رنگ آن بازخواهیم یافت با تمرکزی موشکافانه بر روان انسان هایی که به آخر خط رسیده اند.

کتاب مسافر کشتی پولاریس

ژرژ سیمنون
ژرژ سیمنون، زاده ی فوریه ۱۹۰۳ و درگذشته ی ۴ سپتامبر ۱۹۸۹، نویسنده ی بلژیکی بود. از وی که به خاطر نوشتن رمان های پلیسی شهرت داشت نزدیک به ۵۰۰ رمان و تعداد بسیاری آثار کوتاه منتشر شده است. سیمنون خالق شخصیت کمیسر مگره یکی از سرشناس ترین کارآگاه های ادبیات پلیسی جهان است.ژرژ ژوزف کریستین سیمنون در ۱۳ فوریه سال ۱۹۰۳ در شهر لیژ بلژیک به دنیا آمد. پدرش دزیره در یک شرکت بیمه حسابدار بود.ژرژ در سال های ۱۹۰۸ تا ۱۹۱۴ در مدرسه ی سن آندره به تحصیل پرداخت و با آغاز جنگ جهانی اول در سال ۱۹۱۴ به کالج سن لوی...
دسته بندی های کتاب مسافر کشتی پولاریس