کتاب یک دسته نامه

A bundle of letters
کد کتاب : 14386
مترجم : شمس الدین توکلی
شابک : 978-9648008111
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 52
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1879
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب یک دسته نامه اثر هنری جیمز

داستان کوتاه “یک دسته نامه” دربردارنده ی متن نامه هایی از اشخاص مختلف آمریکایی، آلمانی و انگلیسی مستقر در پانسیونی در پاریس است که هریک به نحوی در نوشته هایشان، به آشکارسازی خصوصیات خود، بیان دیدگاهشان نسبت به دیگر افراد حاضر در پانسیون و مقایسه ی فرهنگ و تمدن ها می پردازند.

کتاب یک دسته نامه

هنری جیمز
هنری جیمز (به انگلیسی: Henry James) (زاده ۱۵ آوریل ۱۸۴۳ - درگذشته ۲۸ فوریه ۱۹۱۶) نویسنده‌ای آمریکایی - بریتانیایی بود. وی خالق آثاری همچون دیزی میلر، سفرای کبار و تصویر یک بانو است. وی یکی از چهره‌های مهم ادبیات واقع‌گرایانه در قرن نوزدهم میلادی به‌شمار می‌رود.اولین داستان کوتاه و هنرمندانه جیمز به نام زائری مشتاق در مجله اتلانتیک مانتلی منتشر شد که نظر او را دربارهٔ مردم اروپا نشان می‌داد. این داستان مورد ستایش و تحسین قرار گرفت و با داستان‌های دیگر در ۱۸۷۵...
قسمت هایی از کتاب یک دسته نامه (لذت متن)
می دانی، نکته بزرگ زندگی کردن احساس کردن و پی بردن به امکانات انسان است نه اینکه آدم زندگی را مثل ماشین بی احساس بگذراند. خودت می دانی که من همیشه زندگی واقعی فرانسوی را خیلی دوست داشته ام. توجه و علاقه زیادی به عادت و خوی به اصطلاح آرتیستیک دارم. تو به توجه و علاقه من به فرانسوی ها خوب آشنا هستی و می دانی که من طبعا چقدر دوست دارم روش آنها را در زندگی داشته باشم. به خاطر دارم گاهی به من اشاره می کردی که خلق و خویم به اصطلاح هنرمندانه است. فکر نمی کنم در بوستون واقعا کسی خیلی با این روش نظر خوب و مساعدی داشته باشد.