کتاب کتاب اسرار

The Book of Secrets
رازگشای ابعاد پنهان زندگی شما
کد کتاب : 14626
مترجم :
شابک : 978-9642368419
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 360
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب اسرار اثر دیپاک چوپرا

همه ی ما می خواهیم بدانیم که چگونه معشوق پیدا کنیم، چه شغلی بیشترین امکان تحقق و برآوردن را دارد، چگونه زندگی را با معنا زندگی کنیم و چگونه به فرزندانمان خوب آموزش دهیم. ما در جستجوی دستیابی به موفقیت شخصی، نقطه عطف، و وحی هستیم که معنای جدیدی را به همراهش بیاورد. کتاب اسرار عصاره ی بینش و خردی است که در طول زندگی یکی از متفکران بزرگ معنوی زمان ما اندوخته شده است که ابزاری بدیع را برای دستیابی به همین هدف ارائه می دهد.
هر زندگی کتابی از اسرار است، که آماده ی گشوده شدن است. راز عشق کامل در آنجا یافت می شود، همراه با اسرار شفابخشی، شفقت، ایمان و یکی از گریزان ترین رازها: ما واقعا چه کسی هستیم. علی رغم نزدیکی این پاسخ ها، ما هنوز هم برای خودمان رازآلود هستیم و آنچه را که مدت هاست می خواهیم بدانیم در اعماقمان قرار دارد.
از آنجایی که یافتن پاسخ به سوالات در مرکز زندگی بر خلاف عقل سلیم است، چرا که آنها اغلب از دید پنهان می شوند و از زیر نگاه های خیره ی ما در می روند. دیپاک چوپرا، نویسنده پرفروش، در تلاش خود برای ارتقاء تجربه ما ، پانزده راز را جدا کرده است که روایت این کتاب الهام بخش و نیز زندگی هر کدام از ماست.

کتاب کتاب اسرار

دیپاک چوپرا
دیپاک چوپرا (به انگلیسی: Deepak Chopra) (به هندی: दीपक चोपड़ा) (متولد ۱۹۴۶ در دهلی-نو)، نویسنده و پزشک آمریکایی هندی الاصل است.او بخاطر ترویج طب روحانی در میان بسیاری مردمان از کشورهای مختلف شهرت دارد.او تحصیلات عالیه پزشکی خود در آمریکا را در دانشگاه ویرجینیا به پایان برد و تا کنون در دانشگاه تافتز و دانشگاه بوستون تدریس کرده.دیپاک چوپرا در دهلی نو به دنیا آمد، پدر و مادر او کریشان چوپرا و پوشپا چوپرا نام داشتند. زبان مادری او پنجابی است.پدر بزرگ پدری او گروهبان ارتش بریتانیا بود.
نکوداشت های کتاب اسرار
The Book of Secrets is the finest and most profound of Deepak Chopra's books to date. Want the answers to the secrets of life? Let me recommend that you start right here
کتاب اسرار بهترین و عمیق ترین کتاب چوپرا تا به اکنون است. میخواهید جواب اسرار زندگی را بدانید؟ بگذارید به شما توصیه کنم که از همین جا شروع کنید
Ken Wilber

قسمت هایی از کتاب اسرار (لذت متن)
اثر پنهان کردن یک چیز مثل از بین بردن آن نیست. انرژی سایه ها که درواقع همان ویژگی های پنهان شده است، پابرجا می ماند و شما از نگاه کردن به آن ها خودداری می کنید اما خاموش نمی شوند- در حقیقت همه اشتیاق آن ها به یاس تبدیل می شود. کودکی که همواره در خانواده نادیده گرفته شده است، برای جلب توجه پدر یا مادر رفتارهایی از خود بروز می دهد که روزبه روز بر شدت آن ها افزوده می شود؛ ابتدا کسی را محکم می زند، سپس گریه می کند و بعد شروع به بهانه گیری و بداخلاقی می کند. انرژی سایه ها نیز بیشتر از همین الگوها پیروی می کند. ترس ابتدا با صدای بلند به شیوه طبیعی خواستار توجه می شود؛ اما وقتی این توجه را دریافت نکند به گریه، بهانه گیری، بداخلاقی و در نهایت حمله شدید تبدیل می شود.