کتاب قصه آنجلینو براون

The Tale of Angelino Brown
(پری کوچکی که از جیب راننده اتوبوس در آمد)
کد کتاب : 14633
مترجم :
شابک : 978-6001883040
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب قصه آنجلینو براون اثر دیوید آلموند

کتاب «قصه آنجلینو براون» رمانی نوشته ی «دیوید آلموند» است که اولین بار در سال 2018 انتشار یافت. شما به فرشته ها باور دارید؟ «برت» و «بتی» به این موجودات دوست داشتنی باور دارند چون «برت» یکی از آن ها را وقتی در حال راندن اتوبوس بود، در جیب لباسش پیدا کرد. آن ها ناگهان صاحب پسری کوچک برای خود شدند—چقدر فوق العاده! «آنجلینو» به نظر دوستان «برت» و «بتی» نیز موجودی دوست داشتنی است، و «نانسی» و «جک» و «آلیس» هم همینطور فکر می کنند. اما معلم آن ها یعنی خانم «مول» چندان در این باره مطمئن نیست، پروفسور «اسملی» هم همینطور. اما مرد مشکی پوش اسرارآمیزی که ادعا می کند بازرس مدارس است، واقعا چه کسی است؟ اصلا تمام این آدم بزرگ های حیله گر چه کاری می توانند با فرشته ای کوچک و زیبا داشته باشند؟

کتاب قصه آنجلینو براون

دیوید آلموند
دیوید آلموند در سال 1951 میلادی متولد شد. اولین کتابش اسکلیگ نام داشت که در سال 2007 جایزه ی کارنگی را به دست آورد و در یک رای گیری عمومی، سومین کتاب محبوب کودکان اعلام شد و در سال 2010 نیز جایزه ی دوسالانه ی هانس کریستین اندرسن را از آن خود کرد. کتاب های دیگر او از جمله چشم بهشتی، گل و اسم من میناست تحسین مخاطبان و منتقدین را برانگیخته اند. آلموند از به چالش کشیدن استانداردهای جامعه و بحث درباره ی مضامین فلسفی و عمیق در کتاب های نوجوان و حتی کودکش وحشتی ندارد و شاید دلیل جذابیت روزافزون آثار...
نکوداشت های کتاب قصه آنجلینو براون
A hilarious yet touching story.
داستانی فوق العاده خنده دار و در عین حال تأثیرگذار.
Barnes & Noble

A world of wonderful possibilities and dreadful obstacles.
جهانی از احتمالات شگفت انگیز و موانع ترسناک.
Publishers Weekly Publishers Weekly

With surprising beauty and depth.
با زیبایی و عمقی غافلگیرکننده.
School Library Journal School Library Journal

قسمت هایی از کتاب قصه آنجلینو براون (لذت متن)
حرکت می کنیم. همه سوار شوند. او «برت» است، سوار بر اتوبوسش. ده سال است با همین اتوبوس در همین مسیر رانندگی می کند. ده سال! حتی بیشتر از عمر بعضی از ما! ده سال پیش از آن هم اتوبوس دیگری را در جاده ی دیگری در آن طرف شهر می راند. می دانم، بعضی افراد دوست دارند راننده ی اتوبوس باشند. شاید شما هم دوست داشته باشید.

چیزی توی جیب روی سینه اش است. چیزی در کنار خودکارها و جدول برنامه ی هفتگی اش است، چیزی که حرکت می کند. دستش را توی جیبش می برد، کمی می گردد. ای بابا! این چیز کوچولو چیست که توی جیب کتش بالا و پایین می پرد و بال بال می زند؟

آن را بیرون می آورد. بالا می برد. زنده است! آن چیز روی دستش می ایستد. بال دارد. لباسی سفید دارد. محال است... یعنی؟ «این چیه؟»