کتاب همه ی نام ها

All the Names
کد کتاب : 147
مترجم :
شابک : 978-600-94844-6-1
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1997
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

همه نام ها
All the Names
کد کتاب : 3012
مترجم :
شابک : 9789649197586
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 378
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1997
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

همه نام ها
All the Names
کد کتاب : 2999
مترجم :
شابک : 9789642249091
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 374
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 1997
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب همه ی نام ها اثر ژوزه ساراماگو

در رمان همه ی نام ها، موضوعات آشنا و تکرارشونده ی هویت و استقلال، با دقتی ژرف و طنزی غنی مورد بررسی و کنکاش قرار می گیرد. ساراماگو، رمانی به مخاطبین خود ارائه می کند که به شکل جالبی با اثر درخشان دیگر او، تاریخ حصر لیسبون، قابل مقایسه است. سنهور جوزه، دفترداری دون پایه در اداره ی ثبت اسناد مرکزی شهر است. جوزه که مردی مجرد و میان سال است، به غیر از اسناد تولد، ازدواج، طلاق و مرگ که روتین زندگی او هستند، به چیز دیگری علاقه نشان نمی دهد. اما یک روز، وقتی که نگاهش به شکل تصادفی به مدارک زنی جوان و بی نام و نشان می افتد، چیزی در درون او جرقه می زند. سنهور جوزه که نمی تواند این موضوع را فراموش کند، تصمیم به دنبال کردن سرنخ هایی می گیرد که ممکن است او را به زن برسانند. اما هرچه به هدفش نزدیک تر می شود، چیزهایی درباره ی زن و خودش می فهمد که تا قبل از این، فکرش را هم نمی کرد که واقعیت داشته باشند. در این رمان فوق العاده، تنهایی در زندگی افراد، تأثیر شانس و اقبال و کشف عشق، همگی در هم آمیخته و به شکلی درخشان، توانایی و هنر ژوزه ساراماگو را نمایان می سازند.

کتاب همه ی نام ها


ویژگی های کتاب همه ی نام ها

ساراماگو برنده ی جایزه ی نوبل ادبیات سال 1998

ژوزه ساراماگو
ژوزه ساراماگو، نویسنده ی پرتغالی، زاده ی ۱۶ نوامبر ۱۹۲۲ و درگذشته ۱۸ ژوئن ۲۰۱۰، برنده ی جایزه-ی نوبل ادبیات در سال ۱۹۹۸ میلادی است.ساراماگو در دهکده ای کوچک در شمال لیسبون در خانواده ای کشاورز به دنیا آمد، او دو سال بعد به همراه خانواده به لیسبون رفت و تحصیلات دبیرستانی خود را برای امرار معاش نیمه تمام گذاشت و به شغل های مختلفی نظیر آهنگری، مکانیکی و کارگری روزمزدی پرداخت. اگرچه اولین رمان او به نام کشور گناه در ۱۹۴۷ به چاپ رسید ولی ناکامی او برای کسب رضایت ناشر برای چاپ کتاب دومش موجب شد رما...
نکوداشت های کتاب همه ی نام ها
Saramago is one of the best.
ساراماگو یکی از بهترین هاست.
Los Angeles Times Los Angeles Times

A tour de force.
یک موفقیت.
Denver Post

Extraordinarily nuanced and evocative.
به شکل فوق العاده ای متنوع و تأثیرگذار.
Village Voice

قسمت هایی از کتاب همه ی نام ها (لذت متن)
درست است که هر روز تعداد زیادی کاغذهای جدید وارد این اداره می شود، کاغذهایی که حاکی از ادامه یافتن دختر و پسرهایی است که هر روز به دنیا می آیند؛ اما بوی کهنگی کاغذها همیشه به مشام می رسند. زیرا سرنوشت تمام کاغذها از لحظه ی خروج از کارخانه، به طور دائمی کهنه و کهنه تر شدن است.

گاهی راحت تر آن است که با وجود اندوهی که در درونتان موج می زند، لبخند بزنید، تا این که بخواهید به همه ی عالم علت غمگینی خود را توضیح دهید.

همـه چیزهــای از دسـت رفتــــــه یک روز برمی گـــردنـد، اما درسـت وقتــی که یــاد می گیــریم بـــدون آن هـا زندگــــی کنیـم.