کتاب مصیبت های شاغل بودن

The sorrows of work
کد کتاب : 14705
مترجم :
شابک : 978-6008957355
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 88
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

مصائب کار
The Sorrows of Work
کد کتاب : 18592
مترجم :
شابک : 978-6229600535
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 84
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب مصیبت های شاغل بودن اثر آلن دوباتن

کتاب «مصیبت های شاغل بودن» یک رویکرد تازه به زندگی مدرن و ارائه دهنده راه حل های متفکرانه درباره چگونگی کنار آمدن با چالش های حرفه ای است.
کار میتواند میانبری به سوی خلاقیت باشد اما به شرط اینکه از سلطه اعمالی مکانیکی بتواند خود را رها سازد.
با این وجود در دنیای امروز کار به فرایندی یاس آور و دلمرده تبدیل شده است. فرایندی که فارغ از خلاقیت مامن چیزی نیست جز ملال. برای همین ما در طول روز هنگام کار کردن ممکن است مدام خود را سرزنش کنیم و از اطرافیانمان خشمگین و عصبانی باشیم و این خشم را نیز به محیط خانوادگی خویش تسری دهیم.
با این حال ، همانطور که این کتاب به طور شفاف توضیح می دهد ، طیف وسیعی از دلایل کاملا واضح وجود دارد که شما را در حین کار از پا در می آورد و تاثیر عمیقی بر روح و جسم شما خواهند گذاشت.

این کتاب شگفت آور تحت عنوان «مصیبت های شاغل بودن »شما را با چشم اندازهای جدیدی آشنا می کند. این کتاب همان چیز کاربردی است که هر کارمند و شاغلی بدان احتیاج دارد.
کتاب مصیبت های شاغل بودن
که به مردم کمک می کند زندگی کاملتری داشته باشند. منبعی برای کشف خودشناسی ، روابط ، کار ، معاشرت ، یافتن آرامش و لذت بردن از شغل از طریق جتماع و معاشرت است.

کتاب مصیبت های شاغل بودن

آلن دوباتن
آلن دوباتن، زاده ی 20 دسامبر 1969، نویسنده ی سوییسی/انگلیسی است.دوباتن در زوریخ به دنیا آمد. پدرش که در مصر به دنیا آمده بود، به سوییس مهاجرت کرد و از موسسان یک شرکت سرمایه گذاری شد و بعد از آن، ثروت هنگفتی به دست آورد. او یک خواهر دارد و دوازده سال اول زندگی اش را در سوییس گذرانده است.دوباتن برای تحصیل، به مدرسه ای شبانه روزی در آکسفورد فرستاده شد و زبان انگلیسی را آموخت. او در رشته های تاریخ و فلسفه تحصیل کرد و مقطع دکتری را در رشته ی فلسفه ی فرانسه در دانشگاه هاروارد آغاز کرد اما به خاطر ن...
قسمت هایی از کتاب مصیبت های شاغل بودن (لذت متن)
به یاد ماندنی به کار برد: «من بزرگم، چندین بعد در بر دارم.» منظور او این بود که هر کس جنبه های جالب، جذاب و ماندگاری دارد، به شیوه های زیادی می تواند زندگی و فعالیت کند، اما تعداد کمی از اینها در مسیر زندگی ما نمایان می شود. تعجبی ندارد که با سکوت و دردمندی از مقاصدی که به آنها نرسیده ایم یاد کنیم و رنجور شویم؛ زیرا می توانستیم به موقعیت های بالاتر برسیم و کس دیگری باشیم.

خواننده ای که برای شیرینی شعری می سراید و مخترعی که در پی افزایش سرعت نقاشی با چسباندن ۴ خودکار به یکدیگر است. چند دقیقه را به عنوان یک مامور امداد و نجات می گذرانیم، سپس سعی می کنیم خلبان شویم، و با مهارت کامل یک هواپیمای باری را روی فرش راهرو فرود آوریم، می توانیم عملیات نجات خرگوشی که به دام افتاده را انجام دهیم، سپس آشپزی را امتحان کرده و ساندویچ گوشت و پنیر برای ناهار آماده میکنیم.