کتاب ناکامل

UnWholly
(کتاب دوم - مجموعه گسسته)
کد کتاب : 14711
مترجم :
شابک : 978-6008537526
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 487
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب ناکامل اثر نیل شوسترمن

کتاب «ناکامل» رمانی نوشته ی «نیل شوسترمن» است که نخستین بار در سال 2012 انتشار یافت. قهرمانان داستان «گسسته» پس از جان به در بردن از حمله به اردوگاه، اکنون شورش علیه «پیمان گسستگی» را رهبری می کنند. «کانر» اکنون مسئول اقامتگاه در «گورستان» است: فرودگاهی متروک که بیش از هفتصد نوجوان فراری در آن مخفیانه زندگی می کنند. «ریسا» حالا به عنوان پرستار در «گورستان» مشغول کار است. «لو» نیز هدایت مأموریت هایی برای نجات افراد از «گسستگی» و فرستادن آن ها به اردوگاه های امن را بر عهده دارد. در این زمان است که «کم» وارد داستان می شود: نوجوانی اسکیزوفرنیک که مانند «فرانکنشتاین»، از اعضای بدن 99 نوجوان گسسته به وجود آمده است.

کتاب ناکامل

نیل شوسترمن
نیل شوسترمن، زاده ی 12 نوامبر 1962، نویسنده ی آمریکایی است.شوسترمن در بروکلین به دنیا آمد و بزرگ شد. او از همان دوران کودکی، عاشق و شیفته ی مطالعه ی کتاب بود. شوسترمن در شانزده سالگی به همراه خانواده به نیومکزیکو نقل مکان کرد. او در دانشگاه کالیفرنیا به تحصیل در رشته های روانشناسی و تئاتر پرداخت و ستون نویس ژورنال دانشکده نیز بود.شوسترمن بعد از اتمام دوران دانشگاه، به عنوان دستیار در یک موسسه ی استعدادیابی در لس آنجلس مشغول به کار شد. او بعد از یک سال، اولین قرارداد چاپ کتاب و قراردادی برای ن...
نکوداشت های کتاب ناکامل
A breathless, unsettling read.
داستانی نفسگیر و تشویش آور.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

Readers will come to think deeply about the question of survival.
مخاطبین در پایان، عمیقا به مسئله ی بقا فکر خواهند کرد.
Library Media Connection

Smart, intense, and thought provoking.
هوشمندانه، پرتنش، و تفکربرانگیز.
VOYA

قسمت هایی از کتاب ناکامل (لذت متن)
وقتی به سراغش آمدند، درگیر کابوس بود. سیل عظیمی دنیا را می بلعید و در وسط آن اوضاع، یک خرس به او حمله کرده بود. بیش از این که وحشت کند، اعصابش خرد شده بود. انگار سیل کافی نیست، اعماق تاریک ذهنش باید یک گریزلی عصبانی را به سراغش می فرستاد که لت و پارش کند.

اما در یک لحظه به قدر کافی بیدار شد که بفهمد دقیقا چه خبر است. این یک آدم ربایی است؛ ولی اگر برگه های انتقال در سه نسخه امضا شده باشند، نمی توانید اسمش را آدم ربایی بگذارید.

طوری حرف می زند انگار «استارکی» باید خبر می داشت که قرار بود آن ها بیایند؛ اما کدام گسسته ای از قبل خبردار می شود؟ هر گسسته در ته دلش باور دارد که این بلا سرش نمی آید-که هر چقدر هم اوضاع خراب باشد، والدینش به قدر کافی باهوش خواهند بود که در تله ی تبلیغات اینترنت، تلویزیون و بیلبوردهایی که چیزهایی نظیر «گسستگی: راه حل معقول» می گویند، نیفتند؛ اما داشت سر چه کسی شیره می مالید؟