کتاب هیولای دریا

Monster of the Sea
  • 15 % تخفیف
    75,000 | 63,750 تومان
  • موجود
  • انتشارات: دبیر دبیر
    نویسنده:
کد کتاب : 1472
مترجم :
شابک : 978-964-2621-58-3
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 175
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 1901
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

ژول ورن از برترین و پرفروش ترین نویسندگان ادبیات فرانسه

معرفی کتاب هیولای دریا اثر ژول ورن

کتاب هیولای دریا، رمانی نوشته ی ژول ورن است که اولین بار در سال 1901 به چاپ رسید. داستان این رمان به یک کشتی شکار نهنگ می پردازد. چلیک ساز این کشتی، کابیدولن، معتقد است که موجودی عظیم الجثه در دریا وجود دارد که کشتی ها را نابود می کند. همه چیز در ابتدا خوب پیش می رود و آن ها پول خوبی از سفر خود به دست می آورند اما وقتی به سمت آب های آلاسکا و سیبری به راه می افتند، اوضاع دگرگون می شود. آب و هوا شرایط بدی به خود می گیرد، مه غلیظی به وجود می آید و ساکنین آن مناطق مطمئن می شوند که هیولایی دریایی در آن جا زندگی می کند. کابیدولن و سایر همراهانش در کشتی، باید خود را برای رویارویی با این هیولا آماده کنند.

کتاب هیولای دریا

ژول ورن
ژول گابریل ورن، زاده ی 8 فوریه ی 1828 و درگذشته ی 24 مارس 1905، نویسنده، شاعر و نمایش نامه نویس فرانسوی بود که بیشتر شهرتش را مدیون نگارش کتاب های ماجرایی اش بود که دنیای داستان های علمی–تخیلی را دگرگون کرد.ژول ورن در خانواده ای مرفه در منطقهٔ بندری شهر نانت فرانسه متولد شد. به خواست پدرش تحصیلاتش را در رشتهٔ حقوق به پایان برد، اما ذوق نمایشنامه نویسی و رمان نویسی او را بر آن داشت که کم کم به سوی ادبیات کشیده شود. اگر چه در ابتدا در این کار موفق نبود و از دیدگاه مالی هم در مضیقه قرار گر...
قسمت هایی از کتاب هیولای دریا (لذت متن)
جمعا باید سی و چهار نفر باشیم تا کادرمان تکمیل بشود، بنابراین به خوبی متوجه هستید که داشتن یک چلیک ساز چقدر برای مراقبت از چلیک ها واجب و به نظر من حتی از پزشک هم واجب تر است، زیرا چلیک ها دائما احتیاج به تعمیر و نگهداری دارند، در صورتی که مردن خیلی کم اتفاق می افتد و اساسا ممکن است هرگز در دریا کسی بیمار نشود.

ناخدا بورکار آنگاه متوجه شد که این جوان ملاقات کننده، اهل روئن و از خانواده ای صنعتگر است و میل دارد از شغل خود در امور دریایی و تجاری استفاده کند و خوشبختانه قبل از آن که به کشتی های متعلق به اقیانوس اطلس مراجعه کند، به این کشتی صید نهنگ متعلق به اقیانوس آرام آمده است.