کتاب تیپ اشباح

The Ghost Brigades
جنگ پیرمرد 2
کد کتاب : 1476
مترجم :
شابک : 978-600-182-182-0
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 390
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

دومین جلد از مجموعه جنگ پیرمرد

از کتاب های پرفروش علمی تخیلی در آمریکا

فیلمی بر اساس این مجموعه ساخته خواهد شد.

معرفی کتاب تیپ اشباح اثر جان اسکالزی

کتاب تیپ اشباح، رمانی نوشته ی جان اسکالزی است که نخستین بار در سال 2006 منتشر شد. افراد حاضر در تیپ اشباح، یگان ویژه ی «نیروی دفاعی مستعمراتی» هستند؛ افرادی فوق العاده توانمند که از DNA مردگان به وجود آمده اند و به منظور به کار گرفته شدن در سخت ترین مأموریت های نیروی دفاعی، به سربازانی بی نقص تبدیل شده اند. آن ها جوان، سریع و قدرتمندند و ترس و عواطف معمول انسانی در زندگیشان جایی ندارد. کهکشان به جای خطرناکی برای انسان ها تبدیل شده و به نظر می رسد قرار است خطرناک تر هم بشود. سه نژادی که انسان ها قبلاً با آن ها جنگیده اند، اکنون با یکدیگر متحد شده و قصد دارند جلوی پیشروی انسان ها در فضا را بگیرند. این نژادهای بیگانه روی دانشمندی نظامی به نام چارلز بوتین حساب زیادی باز کرده اند؛ دانشمندی که بزرگترین اسرار نظامی نیروی دفاعی را می داند و اکنون به بیگانگان پیوسته است. جرد دیراک، یکی از نیروهای تیپ اشباح است که از DNA بوتین به وجود آمده و به نظر می رسد کلید پیروزی در این نبرد، تنها و تنها در دستان او باشد.

کتاب تیپ اشباح

جان اسکالزی
جان اسکالزی، زاده ی 10 می 1969، نویسنده ی آمریکایی داستان های علمی تخیلی و رئیس سابق «انجمن نویسندگان داستان های علمی تخیلی و فانتزی آمریکا» است.اسکالزی از همان دوران کودکی، شیفته ی داستان های علمی تخیلی و معمایی بود و همین موضوع او را به سمت نوشتن این داستان ها سوق داد. او در سال 1991 در رشته ی فلسفه از دانشگاه شیکاگو فارغ التحصیل شد. اسکالزی نویسندگی حرفه ای را در سال 1990 و در زمانی آغاز کرد که هنوز در کالج مشغول تحصیل بود و به صورت پاره وقت برای روزنامه ی the Chicago Sun-Times کار می کرد.
نکوداشت های کتاب تیپ اشباح
Highly recommended.
بسیار توصیه می شود.
Library Journal Library Journal

It evokes awakening, betrayal, and combat in the best military sci-fi tradition.
این اثر به رسم برترین داستان های علمی تخیلی نظامی، به بیداری، خیانت و نبرد می پردازد.
Entertainment Weekly Entertainment Weekly

An impressive piece of work.
اثری شگرف.
Philadelphia Inquirer Philadelphia Inquirer

قسمت هایی از کتاب تیپ اشباح (لذت متن)
همه ی موجودات، غریزه ی بقا دارند. شبیه ترس است اما با آن یکی نیست. ترس، تمایل به اجتناب از مرگ یا درد نیست. ترس در فهم این موضوع ریشه دارد: آنچه به عنوان خودمان می شناسیم، می تواند روزی دیگر وجود نداشته باشد. ترس، موضوعی وجودی است.

تئوری اصلی اوکام برای مبارزه این بود: راحت ترین راه برای آوردن دخل یک نفر، معمولا همان راه درست بود.