کتاب مجموعه پرونده های کارآگاه سیتو

Inspector Cito and his assistant
10جلدی
کد کتاب : 14869
مترجم :
شابک : 978-6008025702
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 930
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
زودترین زمان ارسال : ---
تعداد جلد : 10

10جلدی، باقاب

معرفی کتاب مجموعه پرونده های کارآگاه سیتو اثر آنتونیو ایتوربه

نخستین مجموعه کتاب آنتونیو ایتوربه و الکس اومیست با نام "پرونده های کارآگاه سیتو" برای سنین کودک و نوجوان منتشر شد. این مجموعه نخستین اثر از این نویسنده و تصویرگر است که در ایران منتشر می شود و شامل 9 جلد کوتاه و یک جلد بلند نهایی است که توسط انتشارات هوپا با در اختیار داشتن حق کپی رایت به چاپ رسیده است. در این مجموعه داستان پلیسی که برای سنین شش تا 14 سال مناسب است، کارآگاه سیتو که بسیار شکمو نیز هست، در «اداره پرونده های عجیب، مرموز و خیلی سخت» فعالیت می کند و به کمک دستیار باهوش چینی اش، چین می ادو در هر کتاب به یک مسئله و معما می پردازد. هرکتاب این مجموعه از یکدیگر متمایز هستند و کتاب پایانی شامل سه پرونده ویژه است که با حل آن مجموعه به انتها می رسد. آنتونیو ایتوربه، روزنامه نگار 49 ساله ساکن شهر ساراگوسای اسپانیا است و مجموعه کتاب «پرونده های کارآگاه سیتو و دستیارش چین می ادو» نخستین کتاب های او در زمینه کودک و نوجوان است که در طی سالهای 2009 تا 2011 توسط انتشارات اسپانیایی ادبه (EDEBE) به چاپ رسید. ایتوربه در ابتدا این داستان های پلیسی را برای فرزندان خود که در آن زمان کوچک بودند، نوشت و پس از چاپ هم مورد استقبال خوانندگان قرار گرفت. وی پس از این یک مجموعه رمان سه گانه دیگر در مورد آشویتز به چاپ رساند که برای مخاطبان کودک و نوجوان است.

کتاب مجموعه پرونده های کارآگاه سیتو

آنتونیو ایتوربه
آنتونیو ایتوربه، متولد 1967 در شهر ساراگوسای اسپانیا، بیشتر از هر چیز یک روزنامه نگار است و با بسیاری از روزنامه ها و مجله های اسپانیا همکاری می کند. چندتایی هم کتاب برای بچه ها و بزرگ ترها نوشته که مجموعه ی کارآگاه سیتو از همه ی آن ها معروف تر است. این کتاب تا حالا به چند زبان ترجمه شده. آنتونیو این مجموعه را برای بچه های خودش نوشت که آن زمان پنج و هفت ساله بودند و عاشق داستان های پلیسی. اما کم کم بسیاری از کودکان در سراسر دنیا شیفته ی کارآگاه سیتو و پرونده های مرموزش شدند.
قسمت هایی از کتاب مجموعه پرونده های کارآگاه سیتو (لذت متن)
فرمانده تروئنوس با تمرکز تمام توی دفترش در کلانتری کار می کند. اما یک دفعه صدای فریاد وحشتناکی را می شنود، چیزی در حد یک انفجار هسته ای. - وااااااااااااااااااااااااای! این وحشتناک است!فرمانده دست پاچه می شود و به شکل مسخره ای از روی صندلی اش می افتد. تیز از اتاقش بیرون می آید و به سمت صدا می دود. صدا می گوید:- این راستی راستی غم انگیز است! جیغ و فریاد از بخش پرونده های عجیب، مرموز و خیلی سخت می آید. فرمانده تروئنوس با شتاب وارد اتاق می شود.- چی شده کارآگاه؟ اتفاق بدی افتاده؟- بدتر از این حرف ه...