کتاب پرواذ

Flyte
سیپتیموس هیپ 2
  • 15 % تخفیف
    150,000 | 127,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: افق افق
    نویسنده:
کد کتاب : 14882
مترجم :
شابک : 978-9643695286
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 584
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

پرواز
Flyte
(سپتیموس هیپ: کتاب دوم)
  • 25 % تخفیف
    170,000 | 127,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: ناهید ناهید
    نویسنده:
کد کتاب : 45062
مترجم :
شابک : 978-9646205888
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1387
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب پرواذ اثر انجی سیج

یک سال است که سپتیموس هیپ خانواده واقعی خود را یافته است و همچنین مشتاقانه بدنبال این است که جادوگری فوق العاده شود. او ابتدا کار خود را به عنوان یک شاگرد نزد یک جادوگر مشهور آغاز می کند. در یکی از مواردی که در کار خود بر می خورد و متعاقبا او را وارد مرحله ای جدیدی از زندگی اش می کند، پیدا کردن یک طلسم کهنه است. پیدا کردن این طلسم او را هیجان زده کرده بود. مطمئن بود که یک طلسم مزه است. قرصی قطور، قهوه ای و مربع شکل، شبیه شکلاتی قدیمی بود و بوی شکلاتی کهنه را می داد. با این که نمی خواست خطر کند و آن را بچشد، اما کاملا مطمئن بود که مزه ی یک شکلات کهنه را می دهد. شاید یک طلسم زهر بود که از جعبه ی بزرگی به نام زهرابه ها، زهرها و بلاهای بنیادی جان بیرون افتاده بود که خیلی لرزان روی قفسه ی بالایی قرار داشت. سیپتیموس شیشه ی بزرگ کننده ی کوچکی را از کمربند کارآموزی اش بیرون آورد. و آن را بالا نگه داشت تا بتواند نوشته های ریز سفید روی قرص را بخواند. نوشته ها این بودند: مرا بردار، مرا بتکان و من می سازم از تو یک شکلات.
کتاب «پرواذ» نوشته «انجی سیج» توسط «مهرداد مهدویان» به فارسی ترجمه شده است.

کتاب پرواذ

انجی سیج
انجی سیج (به انگلیسی: Angie Sage) (متولد ۱۹۵۲) خالق مجموعه سپتیموس هیپ است که شامل کتاب‌های افسون، پرواز، فیزیک و جستجو و سه کتاب دیگر می‌شود. او همچنین تصویرگر یا نویسنده آثار بسیاری برای کودکان است. او همچنین نویسنده مجموعه آرمنته جن زده است.انجی سیج در دره تامس، لندن و کنت بزرگ شد. پدر انجی یک ناشر بود. او کتاب‌های خالی را به خانه می‌آورد تا انجی آنها را با داستان یا نقاشی پر کند. سیج اول به فراگیری پزشکی پرداخت اما با تغییر دادن ذهنیت خود وارد رشته هنر و مدرسه لسسیتر ش...
نکوداشت های کتاب پرواذ
The second book in the internationally bestselling Septimus Heap series by Angie Sage, featuring the funny and fantastic adventures of a wizard apprentice and his quest to become an ExtraOrdinary Wizard.
دومین کتاب از مجموعه پرفروش ترین های سپتیموس هیپ بین المللی توسط انجی سیج ، شامل ماجراهای خنده دار و خارق العاده یک کارآموز جادوگر و تلاش او برای تبدیل شدن به یک جادوگر فوق العاده.
New York Times New York Times

قسمت هایی از کتاب پرواذ (لذت متن)
دست نگه دار! می خواهی همه ی ما را به کشتن بدهی؟ اسکلتی از یک جادوگر سطح آب را می شکافد و بلم ران با این که از ترس می لرزد، اجازه می دهد اسکلت، سوار قایق شود. بلم ران قول می دهد تلاش کند تا اسکلت به زندگی برگردد و اسکلت هم قول می دهد او را به کارآموزی اش بپذیرد. اما این بلم ران مرموز کیست و چرا خواهر خوانده اش جینا را دزدیده اند؟