کتاب قفس پادشاه

King's Cage
کد کتاب : 1510
مترجم :
شابک : 978-600-182-006-9
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 528
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

نامزد جایزه ی بهترین کتاب علمی تخیلی گودریدز سال ۲۰۱۷

سومین کتاب از مجموعه ی چهار جلدی ملکه ی سرخ

معرفی کتاب قفس پادشاه اثر ویکتوریا اویارد

انقلابی سرخ در راه است و شاهزاده‌ای نقره‌ای بر سر ملکه‌ای خونین با هم در نزاع‌اند. حالا صاعقه از وجود دختر آذرخشي رخ بربسته چه کسي راه انقلاب را روشن مي‌کند؟ مر بارو در زندان ميون اسير است. آذرخشش را از دست داده و پسري که زماني دوستش داشته، پسري بافته‌ي دروغ و خيانت، که اکنون پادشاه ميون کالور است، تارهاي در‌هم‌تنيده‌ي عنکبوتي مادر مرده‌اش را، طوري به کار مي‌گيرد که کشور را در قبضه‌ي سرکوب خود نگه دارد. در حالي که مر زير سنگ‌هاي سکوت در قصر ميون اسير است، سرخ‌ها و جهش‌يافته‌هاي تازه‌اي که پيش از اين کسي از وجودشان آگاهي نداشت، در حال تمرين نظامي هستند تا براي مقابله با ميون آماده شوند. شاهزاده کال که عاشق مر است، از هيچ تلاشي براي نجات او فروگذاري نمي‌کند. نورتا در آتش خون عليه خون و توانايي عليه توانايي مي‌سوزد. نورتا ديگر نورتايي که مر مي‌شناخت نيست.

کتاب قفس پادشاه

کتاب قفس پادشاه، رمانی نوشته ی ویکتوریا اویارد است که نخستین بار در سال 2017 وارد بازار نشر شد. مر بارو که مثل یک حیوان به بند کشیده شده و به عنوان غنیمتی جنگی در نظر گرفته می شود، تولد هجده سالگی خود را در زندان پادشاه میون می گذراند و به ابزاری برای تبلیغات منفی پادشاه به منظور تضعیف و از بین بردن «محافظین اسکارلت» تبدیل می شود. ویکتوریا اویارد در این رمان جذاب که ادامه ای بر مجموعه ی «ملکه سرخ» است، حوادث، توطئه ها، جنگ های خونین، قهرمان ها و ضدقهرمان های فوق العاده هیجان انگیزی را برای مخاطبین خود تدارک دیده است. داستان این رمان علاوه بر پرداخت مفصل به شخصیت و ماجرای مر بارو، به دو کاراکتر به یاد ماندنی دیگر نیز می پردازد. کتاب قفس پادشاه موفق شده به اندازه ی نسخه های قبلی این مجموعه، پرکشش و جذاب باشد و راه را برای خلق داستانی دیگر در مجموعه ی «ملکه سرخ» باز کند.

کتاب قفس پادشاه

ویکتوریا اویارد
ویکتوریا آویارد، نمایشنامه نویس و نویسنده ی داستان های نوجوان و فانتزی اهل آمریکا است. او بیشتر به خاطر رمان فانتزی خود، ملکه ی سرخ شناخته می شود. آویارد در محله ای کوچک به نام لانگ مدو شرقی واقع در ایالت ماساچوست به دنیا آمد. او در سنی بسیار پایین، علاقه ی خود به نوشتن را نشان داد و به گفته ی خود او، از زمانی که به صورت فیزیکی قابلیت نوشتن پیدا کرد، نویسندگی را آغاز نمود.
نکوداشت های کتاب قفس پادشاه
Perfect for fans of George R.R. Martin’s Game of Thrones series.
اثری عالی برای طرفداران مجموعه ی «بازی تاج و تخت» نوشته ی جرج آر. آر. مارتین.
Barnes & Noble

It’s exhilarating. Action-packed.
اثری هیجان انگیز و پرحادثه.
USA Today USA Today

A volatile world with a dynamic heroine.
جهانی پرتلاطم با قهرمانی پویا.
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب قفس پادشاه (لذت متن)
کسانی که می دانند در تاریکی چه می گذرد، هر کاری خواهند کرد که در روشنایی بمانند.

فکر می کردم می دانم شکستن قلب چیست. فکر می کردم حتما همان کاریست که میون با من کرد. وقتی ایستاد و مرا وادار به زانو زدن کرد. وقتی به من گفت تمام چیزی که فکر می کردم هست، دروغی بیش نبوده. اما بعد از آن، مطمئن شدم که عاشقش هستم.

عشق زندگی اش مرده بود و توسط شخصی دیگر دزدیده شده بود. عشق زندگی من، تصمیم گرفت که برود. هر چه از آن تنفر داشتم را بر هرچه که بودم، ترجیح داد. نمی دانم کدام دردآورتر است.