کتاب فرانکلین می گوید دوستت دارم

Franklin says I love you
کد کتاب : 15120
مترجم :
شابک : 978-9647039468
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 28
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

فرانکلین می گوید دوستت دارم
Franklin says I love you
کد کتاب : 59969
مترجم :
شابک : 978-6004771801
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب فرانکلین می گوید دوستت دارم اثر پولت بورژوا

در این کتاب «فرانکلین می گوید دوستت دارم» داستان کلاسیک فرانکلین ، قهرمان ما یک لاک پشت بسیار خوش شانس است. او بهترین دوستان ، بهترین خواهر کوچک ، بهترین ماهی قرمز و البته بهترین مادر را دارد. اما وقتی متوجه می شود که روز تولد مادرش در راه است ، نمی تواند بهترین هدیه را پیدا کند. فرانکلین پس از روزها فکر کردن ، تصمیم می گیرد همه کارها را برای مادرش انجام دهد. صبح روز تولد او صبحانه را در رختخواب می برد ، یک سنجاق درست می کند ، یک نقاشی می کشد و گل های تازه را از باغ برش می دهد! و سپس فرانکلین مادرش را در آغوش می گیرد و می گوید: "دوستت دارم" --- که البته بهترین هدیه از همه کودکان است.

کتاب فرانکلین می گوید دوستت دارم


ویژگی های کتاب فرانکلین می گوید دوستت دارم

دارنده ی لوح سپاس از ششمین جشنواره ی کتابهای آموزشی رشد

پولت بورژوا
پولت بورژوا نویسنده ی مجموعه ی فرانکلین ها، ایده هایش را از خاطرات کودکیش ـ این که در رویارویی با مسائل چه احساسی داشته است و چه واکنشی نشان می داد ـ الهام گرفته است و البته از شنیده ها و خوانده هایش از کتاب ها و روزنامه ها و مجله ها نیز ایده می گیرد. این داستان ها به بزرگسالان نیز در درک کودک و شیوه ی برخورد مناسب با نگرانی ها و مسائل کودک کمک می کند.
قسمت هایی از کتاب فرانکلین می گوید دوستت دارم (لذت متن)
فرانکلین بهترین تلاش خودش رو کرد. اون و هریت برای مادرشون «تولد مبارک» خوندن. بعد اون صبحونه اش رو توی تخت خورد و خرده نون ها رو تمیز کرد. سنجاق سینه اش رو به لباس خوابش وصل کرد و گفت که کارت هریت، نقاشی فرانکلین و جعبه ابزاری که از طرف پدر فرانکلین بود رو دوست داره. مادر گفت: «شما امروز رو به یک روز فوق العاده تبدیل کردین.»