کتاب فرانکلین به مدرسه می رود

Franklin goes to school
کد کتاب : 15138
مترجم :
شابک : 978-6008148173
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 28
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1995
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

فرانکلین به مدرسه می رود
Franklin goes to school
فرانکلین به مدرسه می رود
کد کتاب : 85931
مترجم :
شابک : 978-6004777506
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1995
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب فرانکلین به مدرسه می رود اثر پولت بورژوا

"فرانکلین به مدرسه می رود" اثری است از "پالت بورژوا" که در آن یکی از چالش برانگیزترین نقاط زندگی هر کودکی به وسیله ی یک داستان شیرین و بامزه تعریف شده است. چالشی که هم کودکان را درگیر می کند و هم والدین آنان را!
در اینجا برای اولین بار در زندگی اش، "فرانکلین به مدرسه می رود". او خیلی زود از خواب بیدار شده و احساس می کند که داخل شکمش قورباغه های بازیگوشی جست و خیز می کنند! والدین فرانکلین او را تا ایستگاه اتوبوس رسانده و پیاده می کنند و سپس او را در یک بغل بزرگ می فشارند. اما فرانکلین باز هم نگران است... اگر آنقدر بچه ی باهوشی نبود که بتواند به مدرسه برود چه می شد؟ معلم او چه کسی خواهد بود؟ آیا او دوستی خواهد داشت؟
هنگامی که فرانکلین به مدرسه می رسد ، معلم او متوجه می شود که او یک هنرمند خوب است! فرانکلین نقاشی کشیده ، کتابی خوانده و ساختمانی از بلوک ها را ساخته است. او در مدرسه روز بسیار خوبی را سپری کرد.
عصر همان روز فرانکلین به پدر و مادرش دو تصویری که در مدرسه کشیده را نشان می دهد و دو بغل گنده از آن ها دریافت می کند!
داستان "فرانکلین به مدرسه می رود" از "پالت بورژوا" قابلیت این را دارد که بارها و بارها برای دانش آموزان مدرسه ای خوانده شود. این یک داستان عالی برای هفته ی اول مدرسه است. همه ی بچه ها با شروع سال تحصیلی جدید کمی عصبی هستند. این داستان نشان می دهد که عصبی و نگران بودن اشکالی ندارد اما در نهایت مدرسه مکانی دوستانه برای یادگیری و سرگرمی است!

کتاب فرانکلین به مدرسه می رود


ویژگی های کتاب فرانکلین به مدرسه می رود

دارنده ی لوح سپاس از ششمین جشنواره ی کتابهای آموزشی رشد

پولت بورژوا
پولت بورژوا نویسنده ی مجموعه ی فرانکلین ها، ایده هایش را از خاطرات کودکیش ـ این که در رویارویی با مسائل چه احساسی داشته است و چه واکنشی نشان می داد ـ الهام گرفته است و البته از شنیده ها و خوانده هایش از کتاب ها و روزنامه ها و مجله ها نیز ایده می گیرد. این داستان ها به بزرگسالان نیز در درک کودک و شیوه ی برخورد مناسب با نگرانی ها و مسائل کودک کمک می کند.
قسمت هایی از کتاب فرانکلین به مدرسه می رود (لذت متن)
فرانکلین خیلی هیجان زده است. او صبح خیلی زود برای رفتن به مدرسه آماده شده است. اما او کم کم احساس می کند که یک قورباغه تو شکمش می جهد و ....