کتاب فرانکلین و دندان شیری

Franklin and the Tooth Fairy
کد کتاب : 15144
مترجم :
شابک : 978-9647039291
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 28
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1994
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

دارنده ی لوح سپاس از ششمین جشنواره ی کتابهای آموزشی رشد

معرفی کتاب فرانکلین و دندان شیری اثر پولت بورژوا

فرانکلین می توانست با انگشت هایش بشمارد و کفش هایش را ببندد. او دوستان خوبی دارد. و یکی از بهترین دوستانش هم خرس است. فرانکلین و خرس همسن بودند ، در یک محله زندگی می کردند و بازی های مشابهی را دوست داشتند. یک روز صبح ، فرانکلین چیزی را کشف کرد که در آن او و خرس متفاوت بودند. در این کتاب داستان کلاسیک، فرانکلین ، قهرمان مجموعه ی ما متوجه می شود که ، بر خلاف بیشتر دوستانش ، او دندان ندارد و نگران است که آمدن پری دندان را از دست بدهد . فرانکلین در انتهای کتاب یاد می گیرد تفاوت هایش با دیگران را بپذیرد و از آنها لذت ببرد.
داستان های فرانکلین به دلیل درسی که می دهند و اطلاعاتی که در اختیار بچه ها می گذارند ، برای کودکان هم جذاب و هم مفید هستند. این جلد از مجموعه کتاب های فرانکلین به کودکان نشان می دهد چه اتفاقی می افتد وقتی دندانشان می افتد. آنها همچنین یاد می گیرند که چگونه همه متفاوت هستند و اگر مسائل همیشه آن طور که شما می خواهید پیش نرفتند چگونه باید با آن کنار بیایید.
مجموعه کتاب های فرانکلین، مجموعه ای مصور، مناسب گروه سنی کودکان است. شخصیت اصلی آن لاکپشتی به نام فرانکلین است که برای خود، خانواده و دوستانش ماجراهایی پیش می آید. از دیگر کتاب های این مجموعه می توان فرانکلین یک کیسه ی خواب دارد، فرانکلین می گوید دوستت دارم، فرانکلین و روز دوستی، فرانکلین گم می شود، فرانکلین یک دوربین عکاسی پیدا می کند و ... را نام برد.

کتاب فرانکلین و دندان شیری

پولت بورژوا
پولت بورژوا نویسنده ی مجموعه ی فرانکلین ها، ایده هایش را از خاطرات کودکیش ـ این که در رویارویی با مسائل چه احساسی داشته است و چه واکنشی نشان می داد ـ الهام گرفته است و البته از شنیده ها و خوانده هایش از کتاب ها و روزنامه ها و مجله ها نیز ایده می گیرد. این داستان ها به بزرگسالان نیز در درک کودک و شیوه ی برخورد مناسب با نگرانی ها و مسائل کودک کمک می کند.