کتاب تابوتی از هنگ کنگ

A Coffin From Hong Kong
کد کتاب : 15178
مترجم :
شابک : 978-6226344234
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 228
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1962
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب تابوتی از هنگ کنگ اثر جیمز هدلی چیس

صدای مرموز در تلفن، یک دختر زیبای چینی که به طرز وحشیانه ای به قتل رسیده است، یک میلیونر مضطرب با عذاب وجدان، یک کارآگاه خصوصی در دام جنایات غیرقابل درک، یک هوکر کولون که بیش از حد به نفع خود صحبت می کند. . . و یک تابوت از هنگ کنگ. . .این خارها هستند که پی آی را می کشند. رایان نلسون وارد عجیب ترین مورد دوران حرفه ای خود شد. برای حل معما، او باید سواحل زیبای کارت پستال خانه اش در کالیفرنیا را ترک کند و در کوچه پس کوچه های شوم شهر با دیوارهای باستانی کولون نقب بزند.
تابوتی از هنگ کنگ یکی از جذاب ترین رمان های جیمز هدلی چیس، پر از مکان های عجیب و غریب و پر از هیجان است. این همچنین یکی از حساس‌ترین تصویرهای او از افرادی است که در دام سرنوشتی افتاده‌اند که نمی‌توان آن‌ها را تکان داد. جیمز هدلی چیس (رنه برابازون ریموند) در شب کریسمس، 1906، در لندن به دنیا آمد و کار خود را به عنوان یک کتابفروش آغاز کرد. با دیدن این که فیلم‌های هیجان‌انگیز سخت به فروش می‌رسند، تصمیم گرفت اثر خود را بنویسد - No Orchids for Miss Blandish. این شروع یک مجموعه باورنکردنی از نزدیک به 100 رمان بود. ده‌ها فیلم هیجان‌انگیز Chase به فیلم‌های بلند و نمایش‌های صحنه‌ای تبدیل شده‌اند. دلیل خوبی است که چیس به عنوان پادشاه کتاب های هیجان‌انگیز شناخته می‌شود.

کتاب تابوتی از هنگ کنگ

جیمز هدلی چیس
جیمز هدلی چیس، زاده ی 24 دسامبر 1906 و درگذشته ی 6 فوریه ی 1985، نویسنده ی انگلیسی بود. او با نام واقعی رنه لاج برابزان ریموند در لندن به دنیا آمد. پدرش دوست داشت که آینده ای علمی داشته باشد بنابراین جیمز را در مدرسه ی کینگ در روچستر ثبت نام کرد.چیس، خانه را در 18 سالگی ترک و در سال 1932 با سیلویا ری ازدواج کرد. او وارد کار فروش کتاب و آثار ادبی شد که مقدمه ای بود بر ورودش به دنیای نویسندگی. چیس به عکاسی و گوش دادن به موسیقی کلاسیک نیز عشق می ورزید. این نویسنده، کارنامه ی بسیار پرباری دارد و ...