کتاب سوپ جوجه برای روح بچه ها

Chicken Soup for the Child's Soul
کد کتاب : 1520
مترجم : بهنام بهنیا
شابک : 978-600-7801-10-9
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 214
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

جک کنفیلد از پرفروش ترین نویسندگان کتاب های خودپروری

در فهرست کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون خواهند کرد

معرفی کتاب سوپ جوجه برای روح بچه ها اثر جک کنفیلد

کتاب سوپ جوجه برای روح بچه ها، اثری نوشته ی جک کنفیلد است که اولین بار در سال 2007 منتشر شد. کودکانِ امروزی در جهانی آکنده از ماجراجویی، انگیزش های ذهنی، رویدادهای مهمِ لحظه ای و چالش های شخصی زندگی می کنند. ارزش هایی که آن ها در سنین 5 تا 8 سالگی یاد می گیرند، بقیه ی زندگیشان را شکل خواهد داد. از طریق این مجموعه ی جذاب از داستان هایی واقعی درباره ی خانواده، کمک کردن به همسایه ها و دوستی های پایدار، کودکان خواهند فهمید که دیگر بچه های هم سن و سالشان، چگونه از تصمیماتی که در شرایط مختلف اتخاذ کرده اند، درس هایی ارزشمند گرفته اند و از این مهمتر، درخواهند یافت که در مواجهه با چالش ها و مشکلات زندگی تنها نیستند؛ مسائلی همچون از دست دادن عزیزان، پذیرش و محترم شمردن دیگران، به عهده گرفتن مسئولیت کارهای خود، سازگاری با محیط جدید، آموختن دوست پیدا کردن و بسیاری دیگر.

کتاب سوپ جوجه برای روح بچه ها

جک کنفیلد
جک کنفیلد، زاده ی 19 آگوست 1944، نویسنده، سخنران انگیزشی، مدرس و کارآفرین آمریکایی است. او از بنیان گذاران مجموعه کتاب های فوق العاده موفق و پرفروش «سوپ جوجه برای روح» است که به فروش بیش از پانصد میلیون نسخه ای دست یافته و به بیش از چهل زبان ترجمه شده اند.کنفیلد در تگزاس به دنیا آمد و سال های نوجوانی خود را در ویرجینیای غربی گذراند. او در سال 1966 در رشته ی تاریخ چین از دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل شد و برای ادامه ی تحصیل به دانشگاه ماساچوست رفت. کنفیلد در سال 1981 از دانشگاه سانتامانیکا، مدر...
نکوداشت های کتاب سوپ جوجه برای روح بچه ها
A collection of heartfelt true stories.
مجموعه ای از داستان های واقعی از دل برآمده.
Simon & Schuster

An exciting book.
کتابی هیجان انگیز.
Brilliance Audio

Inspiring and entertaining.
الهام بخش و سرگرم کننده.
Thrift Books

قسمت هایی از کتاب سوپ جوجه برای روح بچه ها (لذت متن)
آرزوی ما این است که در اثر فعالیت ها و قدرت شخصیت هایی که توسط کودکان در این داستان ها با نمونه نشان داده شده است، کودکانی که در حوزه نفوذ شما قرار دارند، راهی را برای تصمیم گیری های خوب زندگی پیدا کنند و در تبدیل جهان به مکانی بهتر موثر باشند.

از شما می خواهیم که روزی چند دقیقه بنشینید و این داستان ها را با بچه ها بخوانید یا از آن ها بخواهید که آن ها را برای شما بخوانند. زمانی که با هم در خواندن صرف شود بودن شک خاص و بسیار باارزش خواهد بود، زیرا هر درس مثبتی که آن ها از این کتاب یاد می گیرند برای تمام عمر با آن ها باقی خواهد ماند.