کتاب سوپ جوجه برای روح نوجوان

Chicken Soup for the Teenage Soul
کد کتاب : 1523
مترجم :
شابک : 978-964-236-173-1‬
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 152
سال انتشار شمسی : 1389
سال انتشار میلادی : 1997
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز

در فهرست کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون خواهند کرد

کتاب کوچک

معرفی کتاب سوپ جوجه برای روح نوجوان اثر جک کنفیلد

کتاب سوپ جوجه برای روح نوجوان، اثری نوشته ی جک کنفیلد است که اولین بار در سال 1997 انتشار یافت. نوجوان بودن، کار مشکلی است! اما شما در این مسیر تنها نیستید. این کتاب جذاب و آموزنده می تواند بهترین دوستتان باشد، شما را همراهی کند، به شما انگیزه دهد و کاری کند که مطمئن شوید سایر نوجوانان نیز روزی با فراز و نشیب های زندگی شما مواجه بوده اند و از آن به سلامت عبور کرده اند. در این اثر، داستان هایی وجود دارد که همه ی نوجوانان می توانند با آن ها همذات پنداری کنند و از آن ها درس بیاموزند؛ البته بدون این که احساس کنند مورد انتقاد و یا قضاوت قرار گرفته اند. کتاب سوپ جوجه برای روح نوجوان، از موضوعاتی همچون ماهیت دوستی و عشق، اهمیت باور به آینده، ارزش احترام گذاشتن به خود و دیگران، و بسیاری از نکته های ارزشمند دیگر سخن می گوید.

کتاب سوپ جوجه برای روح نوجوان

جک کنفیلد
جک کنفیلد، زاده ی 19 آگوست 1944، نویسنده، سخنران انگیزشی، مدرس و کارآفرین آمریکایی است. او از بنیان گذاران مجموعه کتاب های فوق العاده موفق و پرفروش «سوپ جوجه برای روح» است که به فروش بیش از پانصد میلیون نسخه ای دست یافته و به بیش از چهل زبان ترجمه شده اند.کنفیلد در تگزاس به دنیا آمد و سال های نوجوانی خود را در ویرجینیای غربی گذراند. او در سال 1966 در رشته ی تاریخ چین از دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل شد و برای ادامه ی تحصیل به دانشگاه ماساچوست رفت. کنفیلد در سال 1981 از دانشگاه سانتامانیکا، مدر...
نکوداشت های کتاب سوپ جوجه برای روح نوجوان
It reminds you that you're not alone on your journey toward adulthood.
این اثر به شما یادآوری می کند که در سفرتان به سوی بزرگسالی تنها نیستید.
Simon & Schuster

Wise, poignant, and humorous.
خردمندانه، گزنده و طنزآمیز.
Scholastic

A must-read for all teens.
اثری ضروری برای همه ی نوجوانان.
Thrift Books

قسمت هایی از کتاب سوپ جوجه برای روح نوجوان (لذت متن)
رها کردن به این معنی نیست که دیگر به کسی اهمیت نمی دهید، بلکه فقط درک این موضوع است که تنها کسی که واقعا تحت کنترلتان است، خودتان هستید.

ممکن است هیچ وقت معنای واقعی زندگی را کشف نکنیم، اما دانشی که در مسیرمان برای پیدا کردن این معنا به دست می آوریم، به واقع بسیار ارزشمندتر است.

اتفاق ها اتفاق می افتند و هیچ قدرتی برای صدمه زدن یا شفابخشی ندارند. فقط انسان ها می توانند این کار را انجام دهند. و همه ی ما می توانیم انتخاب کنیم افرادی که دوستمان دارند، به ما صدمه بزنند یا برایمان التیام بخش باشند.