کتاب سوپ جوجه برای روح زن

Chicken Soup for the Woman's Soul
  • 30,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: یاران یاران
    نویسنده:
کد کتاب : 1524
مترجم :
شابک : 97-82000-022-26-8
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 335
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 1996
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : ---

جک کنفیلد از پرفروش ترین نویسندگان کتاب های خودپروری

در فهرست کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون خواهند کرد

معرفی کتاب سوپ جوجه برای روح زن اثر جک کنفیلد

کتاب سوپ جوجه برای روح زن، اثری نوشته ی جک کنفیلد است که نخستین بار در سال 1996 انتشار یافت. راه های زیادی برای تعریف یک زن وجود دارد: دختر، مادر، همسر، همکار، دوست، دانش آموز و نقش های دیگر. همه ی زنان خاص و منحصر به فرد هستند اما با این وجود، نقطه ی اشتراکی میان آن ها وجود دارد و آن چیزی نیست جز تجارب مشترک در عشق ورزی و آموختن: احساس لطافت عشق؛ داشتن دوستی هایی به درازای یک عمر؛ انتخاب شغل آینده؛ به دنیا آوردن یک زندگی جدید؛ کشمکش با مسئولیت های کاری و خانوادگی و بسیاری دیگر. این کتاب آموزنده و سرگرم کننده با پرداخت به موضوعاتی چون ازدواج، مادر بودن، سالخوردگی، تفاوت میان نسل ها، جهان بینی های مختلف، اعتماد به نفس و به کارگیری خِرد در زندگی، باعث الهام بخشی به بانوان و تسلی خاطر آن ها می شود. داستان های این کتاب، قدرت روحیه ی زنانه را گرامی می دارد و زیبایی های آن را آشکار می سازد.

کتاب سوپ جوجه برای روح زن

جک کنفیلد
جک کنفیلد، زاده ی 19 آگوست 1944، نویسنده، سخنران انگیزشی، مدرس و کارآفرین آمریکایی است. او از بنیان گذاران مجموعه کتاب های فوق العاده موفق و پرفروش «سوپ جوجه برای روح» است که به فروش بیش از پانصد میلیون نسخه ای دست یافته و به بیش از چهل زبان ترجمه شده اند.کنفیلد در تگزاس به دنیا آمد و سال های نوجوانی خود را در ویرجینیای غربی گذراند. او در سال 1966 در رشته ی تاریخ چین از دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل شد و برای ادامه ی تحصیل به دانشگاه ماساچوست رفت. کنفیلد در سال 1981 از دانشگاه سانتامانیکا، مدر...
نکوداشت های کتاب سوپ جوجه برای روح زن
A delightful book.
کتابی لذت بخش.
Amazon Amazon

A shining collection.
مجموعه ای درخشان.
Penguin

It will add more joy and love to your day.
این کتاب، لذت و عشق بیشتری را به روزتان اضافه خواهد کرد.
Gladys Knight

قسمت هایی از کتاب سوپ جوجه برای روح زن (لذت متن)
جیب های پالتوی دختر شش ساله ام را تمیز می کردم که از هر کدام آن ها، یک جفت دستکش پیدا کردم. با علم به این که یک جفت دستکش برای گرم کردن دستانش کافی است از او علت همراه داشتن دو جفت دستکش در جیب های پالتویش را جویا شدم. او پاسخ داد: «من خیلی وقته که این کار رو می کنم، مامان. می دونی، بعضی از بچه ها بدون دستکش به مدرسه میان و اگه من یه جفت دیگه همراه داشته باشم، می تونم اون رو به یکی از دوستام بدم تا دستاش گرم بشه.»