کتاب فرمول

The Formula
قوانین جهانی موفقیت
کد کتاب : 15269
مترجم :
شابک : 978-6226840330
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

فرمول موفقیت
The Formula
(قوانین جهانی)
کد کتاب : 40406
مترجم :
شابک : 978-6227303087
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 216
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب فرمول اثر آلبرت لاسلو باراباشی

اغلب اوقات دستاورد با موفقیت یکی نیست، ما کار را انجام دادیم اما پیشرفتی نداشتیم ما به سختی بازی کردیم اما به چشم نیامد ما ایده را داشتیم اما اعتبار لازم برای عملی کردن آن را به دست نیاوردیم .ما خودمان را متقاعد می کنیم که پیشرفت ترکیبی ار استعداد و اصول اخلاقی محکم است اما ما متوجه می شویم که اکثر اوقات این ترکیب به نتیجه نمی رسد بدونه ایکنه درک عمیقی از چرایی آن داشته باشیم.
نویسنده به همراه تیمی از محققان مشهور و با استفاده از برخی از پیشرفته ترین سیستمهای پردازش داده در کره زمین با شناخت این عدم ارتباط مهم ، تماما روی این هدف متمرکز شده اند که پرده از این عدم ارتباط میان عملکرد و موفقیت بردارند.
اکنون ، بر اساس سالها تحقیقات دانشگاهی ، کتاب فرمول سرانجام از اکتشافات پیشگامانه و مطالعات پیشگام خود پرده برداری می کند ، اصول علمی و ریاضی موفقیت را برجسته می کند ، و انقلابی در درک ما از موارد زیر ایجاد می کند:
چرا عملکرد لازم است ولی کافی نیست؟
چرا متخصصان اغلب اوقات اشتباه می کنند؟
چطور یک تیم خلاق برای موفقیت ایجاد کنیم؟
و...

کتاب فرمول

آلبرت لاسلو باراباشی
آلبرت لاسلو باراباشی (زاده 30 مارس 1967) یک فیزیکدان مجارستانی- رومانیایی است که بیشتر به خاطر کار خود در تحقیقات تئوری شبکه شناخته می شود.وی استاد سابق Emil T. Hofmann در دانشگاه نوتردام و استاد برجسته فعلی و مدیر مرکز تحقیقات شبکه های پیچیده دانشگاه شمال شرقی (CCNR) عضو انجمن مرکز زیست شناسی سیستم های سرطانی (CCSB) درانستیتوسرطان دانا فاربر، دانشگاه هاروارد و استاد مهمان در مرکز علوم شبکه در دانشگاه اروپای مرکزیاست.
نکوداشت های کتاب فرمول
In this pioneering examination of the scientific principles behind success, a leading researcher reveals the surprising ways in which we can turn achievement into success.
در این بررسی پیشگامانه ی اصول علمی پشت موفقیت ، یک پژوهشگر پیشرو روشهای غافلگیرکننده ای را به ما نشان می دهد که می توانیم به کمک آن دستاورد را به موفقیت تبدیل کنیم.
goodreads

This is not just an important but an imperative project: to approach the problem of randomness and success using the state of the art scientific arsenal we have.
این پروژه که اهمیتی فراتر از حد معمول دارد به پشتوانه ی منابع علمی هنری به بررسی مشکل نهفته در رابطه ی میان موفقیت و شانس می پردازد.
www.amazon.com

قسمت هایی از کتاب فرمول (لذت متن)
موفقیت شما مربوط به شما و عملکرد شما نیست. این در مورد ما و نحوه درک عملکرد شما است.

عملکرد محدود است ، اما موفقیت بی حد و مرز است.

با پشتکار موفقیت در هر زمان ممکن است.