کتاب برف بر شانه ی سکوت

A Whole Life
کد کتاب : 70759
مترجم :
شابک : 978-6226674478
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 111
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

یک عمر زندگی
A Whole Life
کد کتاب : 15282
مترجم :
شابک : 978-6001822681
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب یک عمر زندگی اثر روبرت زتالر

ماجرای کتاب "یک عمر زندگی"پسری است با در کوهستان و عاشق شدنش و عشق ورزیندش و درد کشیدنش...

آندریاس تمام زندگی خود را در کوه های آلپ اتریش می گذراند ، او در خانواده ای کشاورز زندگی میکند و او هم مانند سایر خانواده به کشاورزی مشغول میشود.او که سواد آنچنانی ندارد کلمات زیادی برای برقراری محاوره ای ساده را در ذهن ندارد و هنگامی که عاشق " ماری" میشود،دچار کمی مشکل میشود.او بجای ابراز علاقه با جملاتی عاشقانه،با دوستانش هنگام غروب اسم "ماری" را بروی کوه با آتش روشن میکنند.او این گونه از او خواستگاری میکند.

اما اتاقی ناگوار ماری را از او میگیرد.بهمنی وحشتناک به راه می افتند و زندگی بسیاری از این روستا نشینان را به خطر می اندازد.ماری در حالی که حامله است هم دراین بهمن جان میبازد.

آندریاس به قلبی شکسته و مالامال درد،دره و روستایش را ترک میکند و خود را برای حضور در جنگ جهانی دوم آمده میکند.اما در آنجا هم به زندان می افتد و سال ها در زندان باقی می ماند.

کتاب "یک عمر زندگی" مانند دیگر آثار او چون استونر جان ویلیامز یا رویاهای قطار دنیس جانسون،محوریت رمانش یافتن کرامت و زیبایی در تنهاییت.رمانی ایست بی نظیر در مورد یک زندگی روستایی بسیار ساده،که این سادگی آرامشی بی همتا را حتی برای مخاطب در ذهن متصور میشود.



کتاب یک عمر زندگی


ویژگی های کتاب یک عمر زندگی

نامزد جایزه ی ایمپک دوبلین 2017

نامزد جایزه بین المللی من بوکر سال 2016

روبرت زتالر
روبرت زتالر متولد سال 1966 در اتریش است که در برلین زندگی می کند و نویسنده چهار رمان می باشد.A Whole Life اولین اثر وی است که به انگلیسی ترجمه شده و در حال حاضر با فروش بیش از 100000 نسخه پرفروش ترین کتاب آلمانی است.این کتاب از نسخه اصلیآلمانی آن توسط شارلوت کالینز ترجمه شده است.
نکوداشت های کتاب یک عمر زندگی
Mr. Seethaler has produced a compact work of grace and beauty.
روبرت زتالر اثری بی نظیر از ظرافت و زیبایی را خلق کرده است.
Sam Sacks, The Wall Street Journal

From its first sentence, Seethaler grips you with a quiet matter-of-factness as he delineates with a suitably spare beauty the life of woodsman Andreas Egger.
از جمله اول خود ، روبرت زتالر شما را با حقیقت و آرام بودن در آغوش می گیرد ، زیرا او با زیبایی مناسب و بکر زندگی آندریاس را دوستانه ترسیم می کند.
Independent on Sunday

قسمت هایی از کتاب یک عمر زندگی (لذت متن)