کتاب تاول

Fuzzy Mud
کد کتاب : 15286
مترجم :
شابک : 978-6004624091
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 180
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب تاول اثر لوییس سکر

کتاب «تاول» رمانی نوشته «لوییس سکر» است که نخستین بار در سال 2015 به انتشار رسید. روتین زندگی «مارشال» در «آکادمی وودریج»—از جمله پیاده روی روزانه او در راه مدرسه به همراه دوستش «تامایا»—با ورود پسری قلدر به نام «چد» به مدرسه تغییر می کند. «مارشال» که پسری کلاس هفتمی و ساکت است، به هدف آزار و اذیت های «چد» تبدیل می شود—کسی که «مارشال» را ترغیب می کند تا بعد از ساعت مدرسه، با هم دعوا کنند. اما «مارشال» و «تامایا» به جای ماندن و کتک خوردن، مسیری میانبر از جنگلی ممنوعه را پی می گیرند و در طول مسیر به ماده ای عجیب برمی خورند که می تواند خطراتی بزرگ هم برای آن ها و هم برای کل شهر به وجود آورد. مخاطبین در طول مجموعه ای پرتنش از رویدادها، درباره «مارشال»، «تامایا»، «چد» و خطری که این شخصیت ها با آن رو به رو شده اند، اطلاعات بیشتری کسب می کنند.

کتاب تاول

لوییس سکر
لوئیس سکر که بیشتر با مجموعه "Sideways Stories From Wayside School" و کتاب "گودال ها" معروف است، از نویسندگان موفق ادبیات کودکان امریکاست و آثارش جوایز بسیاری را از آن او کرده اند.لوئیس سکر در بیستم مارس ۱۹۴۵ در نیویورک زاده شد.هنگامی که ۹ سال داشت، خانواده اش به کالیفرنیا کوچ کرد. او در یک خانواده شاد و معمولی حومه نشین پرورش یافت. او اگرچه مدرسه را دوست داشت و دانش آموز خوبی بود، اما تا دوره دبیرستان و آشنایی با آثار جی دی سلینجر و کورت ونه گات، به خواندن و نوشتن علاقه ای نداشت. دیگر نویسند...
نکوداشت های کتاب تاول
An exciting story of school life, friends, and bullies that becomes a meditation on the promise and dangers of modern science.
داستانی هیجان انگیز درباره زندگی در دوران مدرسه، دوستان، و قلدرها، که به تأملی درباره نویدبخشی ها و خطرات علم تبدیل می شود.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

An imaginative and suspenseful story.
داستانی مبتکرانه و پرتعلیق.
Penguin Random House Penguin Random House

It will captivate readers while giving them plenty to think about.
این اثر، مخاطبین را مسحور خواهد کرد و در عین حال، موضوعات زیادی برای فکر کردن در اختیارشان قرار خواهد داد.
School Library Journal School Library Journal

قسمت هایی از کتاب تاول (لذت متن)
وقتی «تامایا» به بچه های دیگر نگاه می کرد که یکی یکی سوار ماشین می شدند و می رفتند، آرزو می کرد کاش کسی هم با ماشین دنبال او می آمد. هنوز چیزی نشده، نگران پیاده روی طولانی تا خانه بود؛ با کوله ای پر از کتاب، مسیر حتی طولانی تر هم می شد.

هنوز هم وقتی به اتفاق توی ناهارخوری فکر می کرد، صورتش از خجالت سرخ می شد. از «هوپ» به خاطر حرفش عصبانی شده بود و از «مانیکا» هم خیلی بیشتر از «هوپ» عصبانی شده بود. «مانیکا» دوست صمیمی اش بود و باید از او دفاع می کرد.

به آن ها یاد می دادند چطور انسان های خوبی باشند. وقتی «تامایا» کلاس دوم بود، باید فهرستی از نمونه های فضیلت را از بر می کرد: نیکوکاری، پاکیزگی، شجاعت، همدلی، بخشندگی، فروتنی، صداقت، صبر، خرد و میانه روی. امسال هم باید مترادف و متضادشان را یاد می گرفت.