کتاب به مدرسه دیر رسیدم چون

A Funny Thing Happened on the Way to School
  • 10 % تخفیف
    80,000 | 72,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: افق افق
    نویسنده:
کد کتاب : 15311
مترجم :
شابک : 978-6003531826
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب به مدرسه دیر رسیدم چون اثر دیوید کالی

کتاب "به مدرسه دیر رسیدم چون "داستانی پرسرعت، اکشن و خنده‌آمیز در مورد یافتن راه مدرسه است. در طول این مسیر حوادث و رویدادهای عجیب‌وغریب‌ و باورنکردنی بسیاری رخ می دهد که می تواند بسیار سرگرم کننده و در عین حال چالش برانگیز باشند. این کتاب با لحنی صمیمانه و حوادث شیرین خود قادر است مخاطبین خود را مجذوب کند.

"سپس نینجاهای شیطان صفت، میمون های بزرگ، افراد مرموز، لکه های غول پیکر و مسیرهای انحرافی دلهره آور (و حیرت انگیز) بی شمار دیگر در مسیر مدرسه وجود دارند. چرا این دانش آموز دیر می کند؟ یا توضیح دیگری وجود دارد که حتی از بقیه ظالمانه تر است؟ "

نظر یکی از خوانندگان درباره این این کتاب در اینجا آورده شده است: "این کتاب من را به یاد کتاب های دوران کودکی ام می اندازد که تصاویر فوق العاده ای داشتند. در هر صفحه چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید چند دقیقه به آنها خیره شوید. داستان نیز زیبا، خنده دار و پایانی خنده دار دارد. این کتاب برای هر کودکی در هر سنی خوب خواهد بود. خواندن آن سرگرم کننده است . داستان درباره پسر کوچکی است که به معلمش توضیح می دهد که چرا دیر کرده است."

کتاب به مدرسه دیر رسیدم چون

دیوید کالی
دیوید کالی (متولد 1972) نویسنده ایتالیایی سوئیسی است که کتابهای تصویری و رمان های گرافیکی، در درجه اول برای کودکان و بزرگسالان دارد.او در ایتالیا زندگی می کند. کار او در 25 کشور منتشر شده و به زبان های زیادی ترجمه شده است.او همچنین با نام مستعار "Taro Miyazawa" و "Daikon" می نویسد.
نکوداشت های کتاب به مدرسه دیر رسیدم چون
A whimsical romp.
غوغایی عجیب و غریب
School Library Journal School Library Journal

Imaginative high jinks, highly entertaining
تخیلی، بسیار سرگرم کننده
Booklist Booklist

A series of hilariously surreal situations
مجموعه ای از موقعیت های خنده دار سورئال
-Kirkus Reviews -Kirkus Reviews

قسمت هایی از کتاب به مدرسه دیر رسیدم چون (لذت متن)